Syn-Sam Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Etter å ha lest et par innlegg om hvor dårlige enkelte butikker er på service-siden, ville jeg bare nevne at jeg har selv handlet med komplett i alle år. De drev butikken bra, helt til stormannsgalskapen tok dem. Høyere priser, dårligere service. Jeg husker den gang da komplett nesten var garantert en pall-plass på hardwares kåringer. Etterhvert er det netshop som har tatt over mine bestillinger. Jeg har snakket med flere av selgerne, og de er utrolig greie. Jeg har klaget på bagatellmessige ting, som at minnet ikke kjører på 2-2-2-6, men 2-2-3-7, og de har byttet det uten spørsmål. Jeg fikk også lov til å legge av to minnebrikker da prisen var bra, de sa den var ventet å stige, hvilket den gjorde, og så betale 3 uker senere. De legger i tillegg med en sjokolade når man handler. Cluet med service er å gjøre akkurat litt mer enn det kunden forventer. Så jeg går herved og stemmer dem opp på webshopguiden, og anbefaler andre som har liknende erfaringer å gjøre det samme. God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå