Delux Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hallo folkens ! Når jeg kikker meg om her inne på forumet er det mye snakk om ustabilitet. Det jeg lurer på er hva dere mener med ustabilitet. Merner dere at pc fryser plutselig,at pcen hopper ut av spill, at du må resterte pc pga at den ikke takler at du har oppe så mange programmer, eller noen spill "slutter å svare" og du må trykke ctrl+alt+del. Eller er det en lett blanding av alle disse tingene. Hva mener dere med ustabilitet. (Bare lurer) mhv André Lenke til kommentar
fjøsnissen1 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 at pcen fryser sier vel seg selv, den fryser og du må varme den Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 14:16, Delux skrev:Hallo folkens !Når jeg kikker meg om her inne på forumet er det mye snakk om ustabilitet. Det jeg lurer påer hva dere mener med ustabilitet. Merner dereat pc fryser plutselig,at pcen hopper ut av spill, at du må resterte pc pga at den ikke takler at du har oppe så mange programmer, eller noen spill"slutter å svare" og du må trykke ctrl+alt+del.Eller er det en lett blanding av alle dissetingene.Hva mener dere med ustabilitet. (Bare lurer)mhv André Alt det du nevnte der, går under "ustabilt". Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Lett blanding av det du sier. Ustabilitet i datamaskiner kan vel sidestilles med irritasjon. Blir du irritert på dataen er det gjerne fordi den er ustabil. :wink: Lenke til kommentar
Delux Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Men hva med brente spill som klikker kan det være spillet feil eller ustabilitet. Jeg har et spilll som konstant klikker, men det er først etter å har spilt en stund. Og nei pc er ikke varm 42 grader full load. [ Denne Melding var redigert av: Delux på 2002-06-04 14:23 ] Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 14:18, fjøsnissen1 skrev:at pcen fryser sier vel seg selv, den fryser og du må varme den Det er vel du som er ustabil fjøsnisse1. Søk hjelp hos en barnepsykolog, eller mamma og pappa. Lenke til kommentar
fjøsnissen1 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg var der som liten men han jagde meg vekk Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Ustabil = når pc'en klikker uten grunn. (uten forsåelig grunn?!?!) Hva fjøsnissen angår... virker som han har hatt det bra gøy idag :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå