Gå til innhold

Arrangere LAN i helgen.Noen tips..


Anbefalte innlegg

Skal altså arrangere et lite LAN i helgen.Vi blir ca 5-6 stykker der spilling blir hovedtema.BFV for det meste.

Noen tips til andre spill?Tips til hvordan jeg skal arrangere dette.Servere mat? :ermm:

Kanskje noen MUST tips som noen sitter med. :thumbup:

 

Shorty

 

EDIT: Må virkelig lære meg norsk :no:

Endret av Shortyboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om NFSU2 kan spilles på lan med cracked verson?

 

Hmm. Satser på at moderatorene er i godt humør.

 

Etter sånn som jeg har hørt er det fult spilbart.

NB: Når noen har created game så er det viktig at filteret på LAN-game stilles inn nøyaktig likt til den som har mekket det. Dette gjelder hvis man har kjøpt spillet, men det kan også hende at man må gjøre det på LAN.

Lenke til kommentar
hvis du har nextgentel linje, kan du bruke 150 kr, eller hva det koster for å få 8mbit i 2-3 dager.

4mbit ja... :roll:

Ellers må du huske å be dem om å ta med brus og mat de skal spise selv, så slipper du den kemboutgiften... Dessuten be de ta med strømforgrenere eller hva pokker det heter og TP-kabler.

ja kanskje det var 4-8mbit, litt tilfeldig når du får 4 eller 8mbit.

var d ikke sånn d funket?

Lenke til kommentar
hvis du har nextgentel linje, kan du bruke 150 kr, eller hva det koster for å få 8mbit i 2-3 dager.

4mbit ja... :roll:

Ellers må du huske å be dem om å ta med brus og mat de skal spise selv, så slipper du den kemboutgiften... Dessuten be de ta med strømforgrenere eller hva pokker det heter og TP-kabler.

ja kanskje det var 4-8mbit, litt tilfeldig når du får 4 eller 8mbit.

var d ikke sånn d funket?

Nope. Max. 4mbit, jeg har aldri hatt over 3400kbit (hvilket ikke er vits engang, ettersom jeg har 3200kbit fast nå =D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...