Prelude Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 harr harr.. joda.. fikk nyemaskina mi i helga.. Dual P3-933, smelte inn hd'n, skulle sette inn rammen men fann ut at hd'n dekte ram plassene. for å nappe ut hd'n igjen måtte eg ta av eine kjøleribba.. AU!!! der glapp den jævla skrujernet ned i HK!! :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: kutta av en fordømt tråd på kortet :sad: prøvde å starte maskina men det var like svart som den svartaste negern i granskauen. ikke liv i det hele.. jaja.. men eg visste råd! *springe springe* inn på nærmeste bensinstasjon og kjøpte meg en 'rear defroster repair kit', dvs reperasjons verktøy for varmetråder i biler, til 180kr. dette vindundermiddelet er totalt fantastisk. flytende sølv... heim igjen, isolerte den kappa linja, skrapte forsiktig av endene på tråden og lakka med sølv. 5 timer senere (stod på pakken, Vent i minimum 5 timer!) slo jeg på maskinen.. *BEEP* *counting ram* wheee! der vart det liv i stuggu. no sitter jeg og skriver dette glad og fornøygd på en ny maskin. :razz: er det noen andre som har opplevt noe lignende? eller hørt om noen? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 heldiggris? hva mener du med det? at jeg var heldig som fikk liv i maskinen eller heldig som har dual maskin eller? :wink: Lenke til kommentar
xonic Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 han mener nok at den virket tenker, du hadde noe sinnsykt flaks det må jeg virkelig si. Lenke til kommentar
BinaryBoy Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Hmmm. Hvem hadde vel tenkt på en sånn løsning? Jeg hadde nok prøvd å få bytta hovedkortet :smile: Ikke dårlig maskin heller, med dual P3 933... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Godt tenkt, bra jobbet :wink: Bor en liten datatekniker i deg. Angående å løsne de hersens prosessorviftene, så kan det være et reint helvete å få de enkelte av dem løs uten å risikere å ødelegge noe :sad: Lykke til med nye maskinen. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Epilog. Jeg skulle ta et par bilder av 'fixen' min med et webkamera. og, av alle ting så måtte jeg seff flytte litt på hd'n som låg inni en løs metall ramme i bunnen av kassen.. Det var et dumt trekk. HD'n takket for laget, tålte visst ikke bevegelse og bildene uteble. :wink: En ny HD er på vei og i mellomtiden får jeg greie meg med bare en operativ maskin.. :wink: fotnote. disken var av merket IBM 75GX... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå