2peewee Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302935&cks=PLC Hei, lurte på om eg skulle slenga denne dataen inn på ønskelista mi. Er det en god data til den prisen, eller bør jeg kjøpe en aen. Vil ikke gå 10 000kr. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 en grei maskin til den prisen, minus for skjerm, skjermkort, batterikapasitet (og kanskje litt støy under kraftig bruk?) hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser bra ut med tanke på prisen ja...men, du bør være klar over at den ikke kan brukes til noe særlig spilling og at skjermoppløsningen er ganske lav. Vh krister Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 er en kompis i militere som skal bruke den. Vi såg på det med oppløsning, men han meinte det gikk heilt fint, og han har same type skjermkort i sin stasjonere datamaskin og syns at det er heilt konge !! Skal vell mest bli brukt til å se filmer, skrive i word, ta kopi av filmer og spille et par spill. det som bekymrer meg mest er bateri tida. er den bare på 2 timer?? Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Personlig ville jeg nok valgt noe helt annet for den prisen, men om kompisen din har erfaring med den og mener det holder, så kommer den sikkert til å gjøre nytten. Denne 1557ALS fra NetShop er mer prosessor, mer skjermkort, mer disk, mer ram og mer batteri for samme prisen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 den fra netshop kostet da en 1000 lapp mer, men personlig synes jeg det ville være absolutt verdt de ekstra pengene! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 er forsåvidt enig i at 1557 fra netshop vil være et bedre valg...den har nok bedre batterilevetid også, og egner seg atskillig bedre til spilling! ..når det gjelder skjermkortet, er du sikker på at dette er samme han har på den stasjonære? Et slikt skjermkort duger muligens ikke til å se dvd'er ordentlig en gang... Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 han sa så men skal vere enig med dere at den andre til 1k mer skal vere bedre egnet. OG derfor jeg spørte dere før han skulle kjøpe den. Kjekt å høre at batteriet lever lenger også, for 2 timer er latterlig lite bare kom med mer hjelp peewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå