TrygveK Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Maksinen min har "konka" helt ut og jeg skriver derfor til dere i håp om noen gode råd. Litt usikker på hvor jeg skal poste denne kommentaren..... Maskinen abre stoppet helt opp og når forsøker å slå den på igjen er det ikke noe liv i den; Hva har skjedd???? 1) Hovedkortet er ødelagt? 2) Strømforsyningen er ødelagt? 3) Prossesoren er ødelagt???? Håper på gode råd :-) Trygve PS! Sjekk "signaturen min for å se se hvilke komponenter jeg har brukt i maskinen (dersom dere tenger det). Lenke til kommentar
Palme Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da må du ut å feilsøke vettu.. Er det strøm i veggen? Er det lys på hovedkortet? Er skjermkabelen i skjermkortet? Starter maskinen opp? Starter den ikke opp? Får du bilde på skjermen? Piper det fra maskinen? Evaluer deg frem til hva som virker, så ser du hva som ikke virker Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Gjort noe spec med den eller? Har du overklokket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå