Launch Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en MX510 som jeg er veldig fornøyd med, det eneste som er plagsomt er at den plutselig kan bli mindre sensitiv i Windows (XP SP2) Jeg bruker rett driver fra logitech. Musepekeren får tilbake farten sin hvis jeg tar pekeren over mus "setup" ikonet nede til høyre. Er det andre som har vært borti dette problemet? Virker nesten som om den glemmer sensitivity innstillingen sin Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har opplevd noe av det samme.. at det virker som et annet program som tar over musen på en måte. Men har ikke opplevd det med de siste driverene fra Logitech, ikke det at jeg tror de er grunnen. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Samme her. Hva er det som gjør dette? Skal sjekke om jeg finner nyeste driveren nå. Fikk dette problemet senest i går Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Sikkert en konflikt mellom Windows sin muse innstilling og Logitech sin software, de er vel ikke helt enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå