Tigergutt Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Halla... Jeg sitter nå da her og lurte på å kjøpe meg et nytt hovedkort og CPU.... Men så har jeg da ikke het fulgt med i det siste, som jeg gjorde før.... Så da trenger jeg litt hjelp... Har lyst til å hold meg til Intel brikke og cpu, men så hva? Har dette minne settet, tenke å behold det... de er jo fortsat gode Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200LL DIMMs Lyst på et hovedkort som iallefall har PCI Ex... Litt hjelp kansje?? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Pr i dag, er det beste alternativet å gå for AMD på S939-plattform. Snart kommer PCI-E til S939. Hovedkortet A8N-SLI Deluxe vil her være et godt valg sammen med en A64 "Winchester" (90nm). Disse prosessorene utvikler en del mindre varme enn varmepumpene P4E "Prescott". Da får du også brukt RAM'en din videre. Intel har for det meste gått over på DDR2, men du får økonomikort som støtter DDR1. På topplattformen til Intel (925X/925XE) er det kun støtte for DDR2. Edit: jeg har holdt meg til Intel opp igjennom årene og jeg har veldig gode erfaringer med P4, men i dag hadde jeg ikke kjøpt et Intel-system. Endret 16. desember 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå