@b Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er det mulig å slå av/fjerne lyden når man tar bilde med SE K700i? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Prøv å søk neste gang uansett prøv å sett den i ''møte'' profil Lenke til kommentar
@b Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 *Dragon* skrev: Prøv å søk neste gang Har gjort det. Fant ikke noe. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kjæresten min sier den lager lyd uansett hvilken profil eller om hun setter den på sånn stille... Kan det ha noe med firmware å gjøre? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skjønner egentlig ikke hva SE & Nokia holder på med. Jeg er for å IKKE kunne skru av lyden pga. snikfotografering, men hvorfor lanserer de telefoner hvor man kan skru den av, og fjerne muligheten i neste firmware?! Det skjer vel med nesten alle telefoner. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 bufodill skrev: kjæresten min sier den lager lyd uansett hvilken profil eller om hun setter den på sånn stille... Kan det ha noe med firmware å gjøre? Jeg tror det bare er elsdte FW som kan fjerne kameralyden ved å sette den i møte profil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Excelsion skrev: men hvorfor lanserer de telefoner hvor man kan skru den av, og fjerne muligheten i neste firmware?! Det skjer vel med nesten alle telefoner. Ofte kommer det vel uoffisielle firmware-oppgraderinger, men har sett dem komme med offisielle også, kameralyd burde alltid være PÅ!!! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva med å sette den på lydløs? Har ikke testet det, med det virker sikkert. Men da er hele telefonen stille også da Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jornan skrev: Hva med å sette den på lydløs? Har ikke testet det, med det virker sikkert. Men da er hele telefonen stille også da Det virker ikke Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 datating skrev: Excelsion skrev: men hvorfor lanserer de telefoner hvor man kan skru den av, og fjerne muligheten i neste firmware?! Det skjer vel med nesten alle telefoner. Ofte kommer det vel uoffisielle firmware-oppgraderinger, men har sett dem komme med offisielle også, kameralyd burde alltid være PÅ!!! Hvorfor burde kameralyd alltid være på? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 så folk ikke kan gå rundt å snikfotografere... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Men altså, jeg har jo et digitalkamera som er mindre enn en mobil, tar mye bedre bilder, og lager ikke lyd. Får lett plass i hånden min så folk ikke ser det... Jeg skjønner selvfølgelig aspektet med at når folk tukler med mobilen så skulle du tro at de ringer, men med så mange modeller med kamera nå til dags, burde folk ha lært at sjansen for at det brukes som kamera er like stor som at den brukes til å skrive sms ellerno... Ergo, jeg kan lett ta bedre bilder med digitalkameraet som seff ikke lager lyd, men dårlige bilder med telefon må vi passe på at ikke blir tatt. gg Lenke til kommentar
@b Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det er jo bra at man har det for å hindre snikfotografering, men det er også litt flaut at alle snur seg når man tar bilde. Btw: Er det mulig å bedre bildekvaliteten? Den er veldig dårlig, med tanke på at det er det samme kameraet som sitter i T610 og T630 (tar jeg feil?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå