lilfire Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 driver å lager et enkelt "spill" med hjelp av batch når jeg er på skolen er faktisk litt morro.. hehe men over til det jeg lurte på... jeg har brukt følgene komando: set maxhp=100 men så vil jeg at man kan kjøpe mer hp i max hp hvordan får jeg plussa noe på maxhp testa med: set maxhp=%maxhp%+10 men da ble maxhp 100+10 hvordan får jeg da max hp til å bli 110 og neste gang 120? lurer også på om det samma går motsatt vet, minus takk for alle svar... mvh lilfire Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) hva mener du med neste gang?? er dette en loop som kjøres eller? muligheter for å få se det scriptet? edit: post nr. 1000 Endret 16. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 vil liksom at man kan kjøpe mer max hp. nar man starter er max hp 100 så kan man kjøpe mer. og man kjøper 10hp hver gang. så da må 10 plusses på max hp så det blir 110, neste gang man skla kjøpe mer max hp så må 10 plusses på max hp som er 110 så det blir 120 osv Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er ikke noe aritmetikk i batch script, med mindre du lager et program for det... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 lager et prog. hmm er det verdens vanskligste jobb da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå