Bluebeans Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Får stadig opp en melding i firefox når jeg surfer her på forumet Meldingen kommer i enkelte poster, og tråden stopper opp akkurat der. =252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //--> Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har ikke jeg sett før..eneste jeg har problemer med er når noen legger ut ett bilde,som blir hosta av forumet...så står det bare ''user posted image'' ...og på noen forum så får jeg ikke lest og sendt pm..men da bruker jeg IE Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 har ikke jeg sett før..eneste jeg har problemer med er når noen legger ut ett bilde,som blir hosta av forumet...så står det bare ''user posted image'' ...og på noen forum så får jeg ikke lest og sendt pm..men da bruker jeg IE Samme skjer her og en gang i blant. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Får stadig opp en melding i firefox når jeg surfer her på forumetMeldingen kommer i enkelte poster, og tråden stopper opp akkurat der. =252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //--> Bruker også å få avogtil med Firefox. Meget irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå