zlinky Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Må gå til innkjøp av headset til IP-telefoni nå, men har nesten ingen erfaring med det. Håpet derfor at noen kunne komme med anbefalinger og erfaringer som kan være til hjelp. Hadde ikke planlagt å bruke noe særlig over 400kr. Vil helst at det skal være mono, ha god lyd/mic og ikke være for stort og klumpete. bør jeg velge trådløst om jeg har mulighet for det? og er usb tilkobling å foretrekke framfor vanlig 3.5jack? fortell gjerne hvor dere fikk tak i det Endret 16. desember 2004 av zlinky Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 labtech logitech koss eller skal jeg gå for noe slikt? da har jeg vel også mulighet til å bruke den med mobilen logitech trådløs enda en bluetooth Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 kjøpte du noe, og er du isåfall fornøyd? er på utkikk etter noe lignende selv... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg bruker et Jabra BT250 headset (bluetooth). Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå