Jon@s Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen som vet om noen brae utesteder? Det er vel uansett billigere enn i norge:P edit: det er vel ikke 21års grense som i statene? Neida, er bare 18 år på alkohol i GB. Lenke til kommentar
sorks Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Noe musikal finnes det vel å se? En kamerat som akkurat var på tur anbefalte dette, selv så han "We Will Rock You". Jeg skal ihvertfall se noe slikt hvis jeg skal til London noen gang Skrev nettopp en anmeldelse av den musikalen på gitarnorge.no Hvis du er interessert i å lese den kan du gjøre det HER Edit: Leste ikke alle postene, så fikk ikke med meg at det var uaktuelt Endret 20. desember 2008 av sorks Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noe musikal finnes det vel å se? En kamerat som akkurat var på tur anbefalte dette, selv så han "We Will Rock You". Jeg skal ihvertfall se noe slikt hvis jeg skal til London noen gang Skrev nettopp en anmeldelse av den musikalen på gitarnorge.no Hvis du er interessert i å lese den kan du gjøre det HER Edit: Leste ikke alle postene, så fikk ikke med meg at det var uaktuelt Hint: se på datoen til de tidligere trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå