Gå til innhold

Acer Aspire 1801wsmi 17"

kvelis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut?

Har ikke sjekket det,men det er sikkert mulig.Gleder meg til jeg får den.Skal gi fra meg lyd når den er testet.. ;)

Har testet min Acer Aspire nå og den funker veldig bra.Er en ting jeg lurer på ,hvordan en får til å aktivere bluetooth funksjonen på maskina.Det skal være innebygd bluetooth.Finner ingen driver og heller ingen cd med drivere.

Er det noen som kan hjelpe meg.

;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har bestilt en lik maskin, men det er en modell som selges av Siba.no og som har 128mb på skjermkortet og CrystalBrite skjerm for bedre kontrast. Ellers tror jeg maskinen er lik, vet du om det finnes noen tester på denne maskinen på WEB? Har også sjekket sekker for maskinen på www.boblbee.com som har en ryggsekk som skal passe. Disse får du flere plasser, men jeg har handlet andre Boblbee produkter på www.kicollection.com

Lenke til kommentar
Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut?

Har ikke sjekket det,men det er sikkert mulig.Gleder meg til jeg får den.Skal gi fra meg lyd når den er testet.. ;)

Har testet min Acer Aspire nå og den funker veldig bra.Er en ting jeg lurer på ,hvordan en får til å aktivere bluetooth funksjonen på maskina.Det skal være innebygd bluetooth.Finner ingen driver og heller ingen cd med drivere.

Er det noen som kan hjelpe meg.

;)

Det er en liten knapp i forkant av maskinen du må trykke på. Sitter over (under?) knappen for WLAN.

Kan også nevne at ComputeCity selger den samme maskinen for 11 999 kr. En helt rå "bærbar" maskin. Fikk 3500 poeng i 3Dmark2005 på den!!

Verdt å nevne er at batteriet har kun 45-60 minutter driftstid, men så er det en desktop-erstatter vi snakker om. Det er garantert noe av det råeste du får til denne prisen om du er ute etter en deskop-erstatter.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...