kvelis Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei. Har bestilt meg Acer Aspire 1801wsmi 17". Er det noen som har erfaring med denne maskinen så mottaes det med takk. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har du en link til den maskinen? Lenke til kommentar
kvelis Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Har du en link til den maskinen? Her er det en link til Acer Aspire 1801wsmi http://www.pcworld.no/produktguiden/index....ukt_id/S2404913 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut? Lenke til kommentar
kvelis Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut? Har ikke sjekket det,men det er sikkert mulig.Gleder meg til jeg får den.Skal gi fra meg lyd når den er testet.. Lenke til kommentar
kvelis Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut? Har ikke sjekket det,men det er sikkert mulig.Gleder meg til jeg får den.Skal gi fra meg lyd når den er testet.. Har testet min Acer Aspire nå og den funker veldig bra.Er en ting jeg lurer på ,hvordan en får til å aktivere bluetooth funksjonen på maskina.Det skal være innebygd bluetooth.Finner ingen driver og heller ingen cd med drivere. Er det noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
CallSignViper Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har bestilt en lik maskin, men det er en modell som selges av Siba.no og som har 128mb på skjermkortet og CrystalBrite skjerm for bedre kontrast. Ellers tror jeg maskinen er lik, vet du om det finnes noen tester på denne maskinen på WEB? Har også sjekket sekker for maskinen på www.boblbee.com som har en ryggsekk som skal passe. Disse får du flere plasser, men jeg har handlet andre Boblbee produkter på www.kicollection.com Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Litt av et beist det der. Kan skjermkortet byttes ut? Har ikke sjekket det,men det er sikkert mulig.Gleder meg til jeg får den.Skal gi fra meg lyd når den er testet.. Har testet min Acer Aspire nå og den funker veldig bra.Er en ting jeg lurer på ,hvordan en får til å aktivere bluetooth funksjonen på maskina.Det skal være innebygd bluetooth.Finner ingen driver og heller ingen cd med drivere. Er det noen som kan hjelpe meg. Det er en liten knapp i forkant av maskinen du må trykke på. Sitter over (under?) knappen for WLAN. Kan også nevne at ComputeCity selger den samme maskinen for 11 999 kr. En helt rå "bærbar" maskin. Fikk 3500 poeng i 3Dmark2005 på den!! Verdt å nevne er at batteriet har kun 45-60 minutter driftstid, men så er det en desktop-erstatter vi snakker om. Det er garantert noe av det råeste du får til denne prisen om du er ute etter en deskop-erstatter. Endret 18. mars 2005 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå