AltuZ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hallo Jeg skal kjøpe meg headsett om 4 dager.. Og jeg er ikke sikker på hvilket headsett jeg skal kjøpe, så jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg..? Jeg er en som spiller så å si hele tiden spesielt CS Takker for alle svar Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Om du skal bruke det sammen med CS, så ville jeg anbefalt Sculptor - 5,1 Channel m/mic. headsettet har kjempebra lyd, og surroundfunksjonen gjør at du hele tiden vet hvor de andre spillerne er. Jeg har hatt slike selv, de er dritrå!! Anbefales=) Prisen ligger på rundt 600,- Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hmm... Jeg har Plantronics Audio 90, de er konge til å spille cs med spør du meg! De er halvklokker, så du kan høre om det ringer på o.l Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hvor får man kjøpt de Sculptor - 5.1 headsett? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) jeg har også plantronics audio 90 kan anbefale dessse på det sterkeste digg lyd og mic. eneste minus er at ørene blir slitt slitene av og ha de på seg i mange timer i strekk annet en det er de digg Endret 16. desember 2004 av digitalglenn Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 hvor får man kjøpt de Sculptor - 5.1 headsett? Hmm... Jeg husker ikke helt hvor man får kjøpt Sculptor - 5.1, men det er bare å søke litt på nettet, ta en google;) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 om du skal ha de på øra hele tiden anbefaler jeg de som jeg har, de er geniale, rett å slett ikke så stram, og det er jevn og fin lyd.. Sennheiser HD490 <-- genious Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 har skjøpt meg headsett men takker for alle svar jeg har foresten kjøpt meg http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43059 gleder meg til jeg får dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå