TheScorp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jeg er igrunnen litt på jakt etter ett program som har dette som en standalone oppgave. Jeg er klar over at man kan gjøre det i Outlook med XTDNconnect, men det blir litt overkill hvis man kan få tak i en sak som bare gjør dette. Noen som har noen tips? Edit - Lenge siden jeg har vært innom her gitt...glemte at jeg hadde en signatur fra før :o) Endret 16. desember 2004 av TheScorp Lenke til kommentar
patPost Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har du prøvd FMA? http://fma.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Har du prøvd FMA? http://fma.sourceforge.net/ Niks, men det er det første jeg skal prøve når jeg kommer meg hjem fra jobb. Du har ikke testet det med K500i selv altså? Funker den der med IR da? Når jeg bare har sett "brifly" på den, så ser det jo ut som det kun er for de som har blåtann, og k500i er jo ikke velsignet med slikt... Edit 2: Fant ut at den faktisk har støtte for IRda, så satser på at det går bra! Takk for hjelpen! Endret 16. desember 2004 av TheScorp Lenke til kommentar
patPost Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du har ikke testet det med K500i selv altså? Jo, har testa med k500, men ikke så mye siden xp krasja og alt gikk (ikke pga. fma) Har ikke prøvd å legge til kontakter med fma, men skal prøve det og noen andre ting når jeg får somla meg til å legge det inn igjen. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Du har ikke testet det med K500i selv altså? Jo, har testa med k500, men ikke så mye siden xp krasja og alt gikk (ikke pga. fma) Har ikke prøvd å legge til kontakter med fma, men skal prøve det og noen andre ting når jeg får somla meg til å legge det inn igjen. Jeg har forsåvidt testet det nå, og det funker utmerket på k500i også. Selv om jeg får masse feilmeldinger om missing files når jeg startet programmet, så gjenkjenner FMA k500 series telefon når jeg aktiverer IRda. Fikk lagt til hele telefonlisten på rundt en halvtime (Rundt 200 kontakter med flere nummer og e-post), istedet for å taste det inn på telefonen og bruke fem timer! Såvidt jeg har sett så funker alle de andre tingene også, så det ser veldig bra ut! Så igjen, takker og bukker for hjelpen! Lenke til kommentar
patPost Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Selv om jeg får masse feilmeldinger om missing files når jeg startet programmet Synes å huske at jeg også fikk det. Tror det var noen "missing dll's" eller no. Lurer på om jeg ikke fikk fiksa det med å forandre noe greier inne i fma. Fant fremgangsmåten ved å google litt, men husker ikke helt hvor. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Selv om jeg får masse feilmeldinger om missing files når jeg startet programmet Synes å huske at jeg også fikk det. Tror det var noen "missing dll's" eller no. Lurer på om jeg ikke fikk fiksa det med å forandre noe greier inne i fma. Fant fremgangsmåten ved å google litt, men husker ikke helt hvor. Vel, er ikke så viktig. programmet funker visst utmerket uten. Får se om jeg gidder fikse det hvis jeg ikke får til noe i programmet. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå