Caddy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har kikka litt HER... Hva er forskjellen på de forskjellige chippene? Skal også ha en større hardisk inni... 200 eller 250gb... Noe annet jeg bør ha med? Takker for tips. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) skal du ha Chip i en Crystal Box så ville jeg anbefalt den DuoX... alle di andre chippene som dem har jorder D0 som vil si at hovedkortet vil til slutt ta kvelden! Med mindre dem lodder inn en motstand i serie med D0 noe som jeg tviler dem gjør... DuoX sender kun ett signal til D0... (tror kanskje SmartXX også gjør dette men er ikke sikker) Men ellers så gjør Chippene stort sett det samme... Xecuter og SmartXX har plass til flere Bioser som du egentlig ikke har bruk for.... DuoX har plass til 2 som er mer en nok siden du også har en Orginalt i Xboxen som også kan brukes. Endret 16. desember 2004 av H2H Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Ville likt litt fler enn 1 innspill før jeg gikk til innkjøp av no sånt... Spurte på en irc kanal, og der anbefalte dem Xecuter3... Lenke til kommentar
H2H Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hviken IRC kanal var det? sa du at den var ferdig modda? X3 er den dyreste men også den best dokumenterte chippen på markede... skal du innstallere chip for første gang er dette chippen for deg... men siden du skal kjøpe ferdigmodda Box så gjør DouX samme jobben... I bunn å grunn er en Chip bare en Flash rom brikke... Di dyre har plass til flere en en eller to Bioser... men du trenger i hovedsak bare en... www.Xbox-scene.com les deg fram på forumet... der finner du d meste du lurer på! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvis du bare skal bruke den til å kjøre kode som ikke er M$ kompatibel, altså installere Evox/Avalaunch, filmer, musikk osv osv så gå for den billigste, altså DuoX2. Har selv sittet å lest lenge om de forskjellige chippene og har kommet fram til at DuoX2 er en av de billigste og gjør akkurat det som jeg skal ha den til. De andre chippene koster mer og har også mer dill-dall, noe som sikkert 90% ikke har bruk for. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Enig med de over. Funksjonaliteten til xboxen ligger i valget av BIOS og programmer, ikke hvilken modchip du lagerer BIOSen på. Det er mulig at de som driver med ekstremmodding av xbox vil ha bruk for en Executor3, men for deg som kjøper en ferdigmoddet er dette unødig. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hva vil ekstrem-modding si ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå