jh_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en P3 450mhz med 256Mb SD-Ram som jeg har installert XP på, den skal kun brukes til surfing. Det jeg lurer på er om det finnes noe veldig lite ressurskrevende antivirus program som kan brukes. Har hørt at panda antivirus ikke er særlig ressurskrevende, noen som har noen erfaringer/anbefallinger? Er nod32 ressurskrevende f.eks.? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Lurer på det samme. Har en kraftigere maskin, men det er alltid en fordel at den har så mye resurser å gå på som mulig Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 AVG Antivirus er fin og gratis www.grisoft.com Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 AVG Antivirus er fin og gratis www.grisoft.com Takker, ser forsåvidt greit ut det. Men jeg er litt usikker på hvor flinke de er til å oppdatere definisjons-filer til det, ettersom det er gratis Det altså ikke et must at antivirus -programmet er gratis Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bruker NOD32, og er fornøyd med det. Det bruker mye mindre ressurser enn Norton og Norman. På den annen side, disse to er ikke akkurat lettvektere, så jeg vet ikke hvor mye det sier. Hos meg tar nod32krn.exe 6416 Kb og nod32kui.exe 1012 Kb. Sånn hvis det skulle si det noe. Kirikiri Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Takker, ser forsåvidt greit ut det. Men jeg er litt usikker på hvor flinke de er til å oppdatere definisjons-filer til det, ettersom det er gratis hmm.gifDet altså ikke et must at antivirus -programmet er gratis wink.gif Bruker det hjemme selv fordi det er lite ressurs krevende og fordi jeg syns de er flinke til og oppdatere. Kommer oppdateringer annenhver dag omtrent Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Takker for svar Da skal jeg teste ut AVG, gratis å greier Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 AVAST er veldig bra..og gratis Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 AntiVir http://www.free-av.com/ Gratis og oppdateringer hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå