Gå til innhold

Ber dere her på forumet om hjelp!


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at vår kjære venn holdt på å miste sin mor og 2 søsken i en husbrann nå i dag tidlig..

 

Gutten har mistet alt han hadde og nå vil vi prøve å redde litt av jula hans sånn at han har noe å glede seg over på julaften.

 

Derfor ber vi dere her på forumet å finne fram giver gleden i dere å hjelpe meg med å få satt ihop en pc til min venn som jeg kan gi til han i julegave. Han trenger en liten oppmuntring for han har ikke hatt det lett oppigjennom oppveksten:(

 

Han er nå 19år og har som hobbyer å spille gitar å "leke" seg med pc'n..

Nå har han liksom ingenting igjen å gjøre + at han sliter litt med økonomien(0 penger til noe nytt ustyr whatsoever:(..

Nå er det snart jul også og vi synes det er for jævlig rett å slett at han skal få en sånn jul.I jula skal man jo sitte å kose seg med et pc-spill eller 2 for å få tiden til å gå til man skal åpne pakker å kose seg rundt matbordet..

 

Håper dere kan bli med å hjelpe meg med dette gutter og jenter!

Vi blir evig takknemlige for all støtte vi får i saken;)

 

Tusan takk for at dere leste det jeg skrev!

Ha en fortsatt fin dag.

 

Mvh

Stian Børresen & Kai Stian Solvold

 

PS: har dere noen komponenter dere ikke bruker og vil gi til en god sak så skriv det i et innlegg;)

 

NB! For dere som tror dette er en slags svindel så er dette blodig alvor. Vi kødder ikke med denslags bare så det er sagt.

 

Oppdatering:

Vi har fått tilbud av en venn av oss å få kjøpt et P4 hovedkort og en P4 2.8 northwood cpu for en 5-600kr.

Dette tror jeg vi skal klare vi 2 men om dere vil sette inn noen slanter så mottas dette med stor takk!

 

Pengene som evt blir satt inn kan settes inn på denne kontoen:

(det er en spare konto som bare jeg har tilgang til.)

.: 45342900023 :. - Kontoen ligger hos Helgeland Sparebank avd/ Brønnøysund.

(Fikset kontonr)

 

Tusen takk for at dere er villig til å hjelpe til med dette! vi setter stor pris på det!

 

Dette er det vi sitter med til nå:

----------------------------------

Asus P4 hovedkort (ddr ram) - blir kjøpt i mårra!

P4 2.8ghz northwood - blir kjøpt i mårra!

Endret av b0rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja..og da er vel ikke akkurat pc prioritet heller kan jeg tenke meg..blir nok mye offring for å få seg nytt hus å nye klær osv nå framover..

 

Men, for at dere ikke skal missforstå noe her så ber vi ikke om at vi skal få levert en hel pc..men bare litt komponenter. vi fikser jo endel selv også såklart;)

Lenke til kommentar

Har følgende:

 

AMD Sempron 2600+

En relativt ny LG DVD-Rom

Et par 3Com nettverkskort

En Logitech MX510 mus (hjulet har blitt "trinnløst" men fungerer utmerket)

Et ATI 7500 PCI skjermkort

Diverse kabler

Endel nyere spill jeg aldri spiller (originale naturligvis)

En MS Sidewinder Gamepad

En noe gammel 12GB Seagate harddisk (fungerer utmerket)

 

Skal legge til her om jeg kommer på noe mer.

 

Lykke til, trist å høre at sånt skjer. Godt at ingen ble skadet.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Faen heller, det er jul jo!

Skal se hva jeg finner, er midt i en opprydding nå, så alt er pakket bort. Oppdaterer denne posten hvis jeg finner noe brukbart. Hva med å Oppdatere trådstarters første post med hvilke komponenter som trengs? Litt kjedelig om han får 7 grafikkort uten å ha en eneste rambrikke f.eks...

Lenke til kommentar
Ikke for å høres slem ut, men det finnes viktigere ting å donere hardware til enn en 19-åring som mistet sine materielle goder...

Hvis ikke han kan glede seg over at han ikke mistet familien i brannen, synes jeg strengt tatt ikke spesielt synd på ham.

Når du legger det frem sånn, så syns jeg det bare er idiotisk at du i det heletatt svarer her. Tosk, faen nå irriterte du meg.

Skal se hva jeg finner i hyllene av deler. Mulig jeg kan sende noen spill eller lignende(nye)

Endret av highlander-
Lenke til kommentar

Nå ble jeg faktisk litt lei meg her :(

Hmm, har ett ålreit SocketA HK (ukjent hvilket), samt AMD Athlon XP 900MHz/1200MHz ellerno (husker ikke) har også ett stykk Geforce2MX 64MB kort.

 

Hadde tenkt å bygge en server å loke med ut av dette, men nå blir det sannsynligvis endringer i planene.

 

@gspr, dra til helvete.

Endret av pain
Lenke til kommentar
@gspr, dra til helvete.

Greit at det han sa ikke var så snilt, men å be han dra til helvete er dra den litt langt :hrm:

Hva var poenget med å legge innlegg i det heletatt om han ikke har noe godt å si?

Herregud, skjønn.

Tipper du aldri har mistet noen du faktisk bryr deg om, selvom det ikke er snakk om å miste noen her. Men veldig nære.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...