Playmaster Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har lastet ned Anarchy Online fra før, men aldri prøvd det. Startet med patching akkurat nå. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vi må gå i sammen da! Jeg er på rubi-ka2 serveren, Icc og så west athen. Har kun spillt 2 dager, så vet sykt lite om spillet. Det eneste jeg vet til nå er at det er Sykt svært spill. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Man trenger jo cd-key eller kan man bare finne en? EDIT: Gjorde feil lastet ned en ekstrapakke Endret 19. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hvordan adder man folk i friends lista, å hvordan fungerer lista ? /cc addbuddy navnettilvennen Trykk CTRL+7 for å få opp friends-vinduet. Der kan du se hvem av vennene dine som er pålogga. GUI-et til AO er ganske komplisert, og utrolig bra når du blir vant med det. Her er en grei link: http://www.anarchy-online.com/content/guides/beginnersguide/ Her er en link om GUI-et: http://ark.funcom.com/NewChat/index_html/ Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ok limer in en guide jeg skreiv for den gamle orgen min. This is written with advanced users in mind. If you are not familiar with the basics of the chat interface, you probably want to read http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=263262 and http://ark.funcom.com/NewChat/index_html first. The point of this post is to show how I utilize advanced functionality in the GUI. This is how my screen looks when I am not doing anything particular. I am using jimfixit skin. The top chat window is dedicated to org chat. The bottom chat window is subscribed to team, vincinity, ooc lft and various bots. Here you can see all the chat windows I use and their locations. I have turned them all from borderless mode that they usually are in, to windowed mode just for this screenshot. By rightclicking a menu pops up, and you can choose between borderless and normal mode. The menu shown is for the big window to the left titled system. Note that "timeout messages" and "disable text input" are turned on. Those are good options for passive message windows. The system window is only subscribed to combat spam. I have a huge shopping window that I only have turned on while idling or banking on Rubi-Ka. It is easy to turn it on and off by clicking on the window title in the friends panel. This is how my screen looks during a fight. Combat spam shows up to the left. The window right in the middle of the screen is only subscribed to the system channel, which makes it easy to see if my nanos fail or when my dots time out. Messages in those two windows time out and disappear after 15 secs. I really like the window in the middle. Maybe you wonder how I can have my screen all filled up with windows and still be able to click on things? The answer is - clickthrough mode! Open up the friends panel by pressing ctrl+7. Right click on the title of the chat window. You then get a menu where you can select the clickthrough option. Almost necessary for passive message windows. You can disable clickthrough mode by holding down the alt key. This is practical if you want to copy text or open the option menu for that window. Here you can see how to change transparency of chat windows. There are two bars, one for when the window is active - meaning being used for text input, one for inactive. Normally my org chat window is totally transparent but its easy to change. If I choose to have it non-transparent I must resize it so that it doesnt cover the mob health bar. Under the F10 menu => GUI => chat you can choose how long messages that are directed to windows with timeout enabled should stay before disappearing, how fast they should fade and more. Over to something different: Press CTRL+8 to get up the familiar nano program window. Right click on the title of the window. You will "pick up" the window, and can now move it to a different location on the screen. When you have moved it off from docking mode, you can resize it. Left click on the top left "I" and choose list mode - ooooo teh <3 !!!! You might have noticed my peculiar ncu window. It is also in list mode. It can be moved around the screen as well. I think this is brilliant. The list mode for windows is most usefull for backpacks. Backpack windows can be resized. If you look at the backpack below its hard to tell whats in it without moving the mouse or clicking. Use list mode on the backpack and everything becomes clear =D The list mode view can be customized. Right click on the grey bar to remove the count filed for example, which most of the time isnt usefull. If you double left-click right by the field separators (see where the mouse arrow is pointing), the width of the field will adjust to fit the length of the names of the items in the backpack. If you single-click on any of the list fields, the content will be sorted by that field in descending or ascending order. The different list fields can be shuffled around simply by dragging and dropping them with left mouse button. The mouse arrow here points to the button on the windows that decides if the window should fade away or not. Multible listable backpack windows makes inventory management _much_ easier. On this char I keep 20-25 backpacks of pocketboss patterns. Without the new GUI features and the patternmatcher program managing that amount of pattern would have been ... well ... not desirable. A guildie gave me an AB pattern of black fang. I open up the two backpacks with elysium patterns. It is easy to see that I have both the C and the D pattern necessary to make a complete pattern. The content of both backpacks are sorted alphabetically. Notice that the main inventory also is in list mode. I believe AO now have an extremely well designed GUI. Endret 20. desember 2004 av arehb Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan noen gi meg bilder over hvor disse forskjellige rekrutterne er til klan, omni og nøytral? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det bare meg som har ustabil nedlastning? går som ei kule her, oppe i 305KiB/s med BitTorrent Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) går som ei kule her, oppe i 305KiB/s med BitTorrent Hvordan får du så høy hastighet? EDIT: 500 innlegg Endret 20. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
sdn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Huff bittorent er irriterende! Får bare like mye download som upload, som er rundt 25 kb/s + at når uploaden er på max er det ikke mye annet jeg kan bruke internett til, ikke surfing engang... EDIT: samme filen HER bare 100 ganger raskere Endret 20. desember 2004 av sdn Lenke til kommentar
RoW Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm, jeg prøvde å registrere meg i sist uke... da var det "14 day free trial"... men når jeg sku regge meg måtte jeg skrive kontonummeret mitt å sende dem 5$ som prøve, sån at de viste at kontonummeret ikke var fake. Hvordan er registreringa nå da? Det kan ha seg at jeg tar feil men jeg syntes jeg husker riktig. Please si at jeg har feil da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Man trenger ikke å oppgi noe betalingsinformasjon nå. Ingen problemer under registreringen. Tar 2 minutter, og du er good to go. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Finner hvor jeg kan laste ned fra. Har registert meg, men men når jeg trykker på DL så kommer jeg bare til registreringa igjen... Hvor er det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Huff bittorent er irriterende! Får bare like mye download som upload,som er rundt 25 kb/s + at når uploaden er på max er det ikke mye annet jeg kan bruke internett til, ikke surfing engang... Da har du ikke konfigurert BT-klienten din skikkelig. Utrolig hvor mange som klager over farten på BT enda de ikke har tatt seg tid til å sette det opp skikkelig. Tips: sett ned upload-hastigheten i BT-klienten din. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hmm, jeg prøvde å registrere meg i sist uke... da var det "14 day free trial"... men når jeg sku regge meg måtte jeg skrive kontonummeret mitt å sende dem 5$ som prøve, sån at de viste at kontonummeret ikke var fake. Hvordan er registreringa nå da? Det kan ha seg at jeg tar feil men jeg syntes jeg husker riktig. Please si at jeg har feil da bare trykk på den at du ikke vil gi dem betalingsinfo på nåværende tidspunkt og til du som lurte på hvordan jeg får så rask nedlasting, det er sikkert pga jeg har 5mbit opplasting samtidig.. jeg lastet opp rundt 300KiB når jeg lastet ned 300KiB. er det lov for meg å dele den med dere? kan sikkert legge den ut i et par dager så det går litt kjappere for dere å få tak i den om det er lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg