Banone Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har problemer med at min Nokia 6630 ofte ikke finner minnekortet. Tar det ut og setter det inn noen ganger, så virker det plutselig igjen ?? Ja, jeg har prøvd å formattere minnekortet. Sist jeg prøvde det fikk jeg systemfeil, prøvde en gang til, da fikk jeg formattert det. Noen andre som har dette problemet ?? Banone Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har akkurat det samme irriterende problemet! Er det minnekortet eller telefonen som er problemet tro? Bortsett fra dette så er jeg strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Banone Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Har sendt en mail til Nokia, håper jeg får svar i år. Banone Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har sendt en mail til Nokia, håper jeg får svar i år. Banone Eneste jeg tror Nokia vil si er enten så bruker du en uorginal minnekort eller,lever tlf til service verksted for Software oppdatering Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er det originale kortet som bøgger her hos meg.... Lenke til kommentar
Banone Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 jepp, fikk svar. Lever på service. Burde gå greit , så vi får se hva de finner ut. Banone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå