JR Ewing Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 sms-språk rulr jo dah! r my lettr og skrive fork.! 1! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 oh FUX0r You, J00 +hInk J00 Ar3 s0 FUcK1Ng 5mAR+, U$1N9 J00R h@x 5p34K 4nd alL, Go PHUxoR YOuR$3Lph jeg har l33t generator på msn jeg,messenger plus Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 forkortelser er jo både greit og nyttig, men nå har det jo gått så langt at du må bruke 5min på å finne ut hva settningen egenlig betyr, og det irriterer meg noe så inni helvete!!!!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 h3I 4Lle $@mM3N. Kl@Rer D3RE å L3SE DeTTE? ph@N+ nO3 MoR$0mT! LeEt 5PEAK 93neR@+0r Haha, genialt. Nå skal det plages fjortiser på msn! :!: Noen som vil ha "leet speak generator"? Legger den ut jeg. D3+TE v@r j0 84Re UB3rMoR$OmT hahahha :!: genialt, skal jeg byne å bruke på msn Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) oh FUX0r You, J00 +hInk J00 Ar3 s0 FUcK1Ng 5mAR+, U$1N9 J00R h@x 5p34K 4nd alL, Go PHUxoR YOuR$3Lph jeg har l33t generator på msn jeg,messenger plus Eg og Endret 23. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 skal jeg byne å bruke på msn Plz. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei. Vi lever i en verden der sms-spårk er mer å mer brukt. Dette gjelder ikke meg, og sikkert ikke dere andre på hardware heller. Men det er ikke oss det menneskene i rundt oss. Hver gang jeg spiller cs, wc3 eller battlefield møter jeg et eller annet individ som ikke kan skrive et ord uten å bruke 3 bokstaver. Dette irirterer meg!!!!!! Hver gang noen skriver "frkrtlsr" har jeg en tendens til å rope inn i skjermen "å hold kjeft". Disse latskaps fylte idiotene som ikke gidder å skrive hele setninger gjør meg GAL!!!!!!!!!! Noen som føler det samme? Takker for alle svar! jeg føler det samm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jg r hlt nig! sms-språk r no tull! :praise: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så enig som man kan få blitt. Man burde lære seg å skirve ordentlig før man får lov til å sette seg foran en PC skjerm. Fjortiss språk passer ikke inn i noen sammenhenger. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 En i klassen skrives jg og mg og alle de greiene der... Han skriver det til og med i norskboka, han fikk 3 på en norskstil pga det Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Huff, er enig i hva samtlige skriver her. Brenner i øyene av å se slik skriv. Å skrive FEIL er èn ting, men sånt fjortisspråk tøyer grensene mine. Å skrive "mg,dg," osv på SMS går greit p.g.a det er DER det skal brukes for og få mest for pengene. Hadde jeg vært lærer og mine elever hadde brukt SMS språk på stiler, så hadde det blitt stryk på flekken og melding med hjem. *grøss* Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 han fikk 3 på en norskstil pga det Han skulle jo fått stryk... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det aller verste med mobiltelefoner og sms-er er at de fleste venner seg til å bruke de forferdelige ordlistene som ikke inneholder sammensatte ord. Dette fører til at mange begynner å skrive enkelte ord som to, tre, fire eller flere ord. "Ord listene er jo selv følgelig laget av språk eksperter" , og atter Jeg, personlig, bruker ikke ordlistefunksjonen når jeg skriver en sms; jeg bruker heller stavemåten, for det går mye fortere når man skriver NORSK! Hailz til A(stronomer )M(ot )O(rddeling) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Herlig at noen er enig med meg, disse forkortelsene som; jeg, deg, dt osv osv.. Jeg HATER dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå