Andreaz_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 La oss gå til opprør mot SMS-sprøket! - Eneste "SMS'forkortelsen" jeg bruker er 'uanz' - vet ikke hvorfor... Hater meg selv for den der. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg snakker å skriver dialekt.. skrev (på) dialekt på en norsk stil FOR et par år siden, å fikk 4+ kjønner ikke helt hvordan du klarte det... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg snakker å skriver dialekt.. skrev (på) dialekt på en norsk stil FOR et par år siden, å fikk 4+ kjønner ikke helt hvordan du klarte det... Jeg stemmer for å skrive hele setninger. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 kjønner ikke helt hvordan du klarte det... Jeg skjønner ikke hvordan du klarte å skrive "kjønner" Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 En grunn er sikkert fordi læreren min skrev trøndersk /sms språk selv mye Så jeg spurte han.. kan jeg skrive på dialekt eller må jeg skrive bokmål? det er helt opp til deg selv sa han... så fikk jeg 4+ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Han burde fått seg en kule i hodet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Han burde fått seg en kule i hodet. haha.. go sms! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sjekk DETTE! Hentet fra en blinkside. Vedkommende er faktisk 15 år! :O heija ajlle sammn:P æ e nuh ei sonn dærre blond crayzi jenta på 15 som komr fra dejn øde byen *****...ælska å ha d arti å hæng ilg vænnan min=)....typisk mæ e at æ snakka fr mykkje...*hehe....elrz så e æ nuh ei sonn orntli piah,....kajn godt fæste litt inn mellom...*d e jo brr skøyyy*10hiiii!!.elrz så e d ikje så mazz å sei om mæ,vz duh lura på nokka så e d brr å spørr vøtt!!!.....men HUSK å skriv i gjæste boka*d må duh=)hehe....snaxz..klæmz..... !!!mine favoritt sitat e vl: *c han fiine fyrn dr?!!! *hallo?hn dr kujn æ har had m mæ hejm ja=) *ååå..kafr e d brr Æ sm må jør d?? *æ veit kor norge e!! *æ e ikje blond=)har striipa d!!*d har æ jo!!! *gla i dg!! *æ veit at æ har rætt!!!!!!!!!e ikje vits i å diskuter;) *fy*** hn drr har jævli fiin rompa* *jaja.c kor æ bryr mæ* ~*~*~*~miin drømme type!!!~*~*~*~ ¤hn må ha grønne elr blåe øya*helst*d e jo brr såå fiint* ¤hn må vær snill å bry sæ om ajndre ejn sæ sjøl,... ¤vær litt fin å c på...hehe ¤ha ei jævli fin rompa;P*d va en kødd*10hiiiiii.... *åsså må d gå ann å snakk normalt me hn *+at hn må kujnn gå ut på fæst å ha d arti:P*ikje brr ct hejme å c i take:S!!!!!!!! *men egentli e d ikje vits å ct her å rams opp korsn drømme fyrn cr ut*hn eksister ikje,kommr nokka ajldri tell å jør d*....menmen...*drømmedrømme* :no: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 HJELP!! Øynene mine brenner!! Jeg visste ikke at det var mulig å skrive SÅ ille!! Jaja.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En grunn er sikkert fordi læreren min skrev trøndersk /sms språk selv mye Så jeg spurte han.. kan jeg skrive på dialekt eller må jeg skrive bokmål? det er helt opp til deg selv sa han... så fikk jeg 4+ Læreren din er en skam for den norske skole, få han sparket. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sjekk DETTE! Hentet fra en blinkside. Vedkommende er faktisk 15 år! :O heija ajlle sammn:P æ e nuh ei sonn dærre blond crayzi jenta på 15 som komr fra dejn øde byen *****...ælska å ha d arti å hæng ilg vænnan min=)....typisk mæ e at æ snakka fr mykkje......... .... Grusomt.. De som skriver slik burde vært henrettet før de lærte å skrive. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 14izz og SMS-zpråk går for det samme. Like vanskelig å lese begge delene Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 sms spåk er no dritt. heldigvis har jeg for lengst vokst fra den driten der Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene:mn = men æ = jeg kosn = hvordan dæ = deg ska = skal md = med e = er (noen ganger) Kan ikke tenke på fler nu Rapportert! Endret 22. desember 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene:mn = men æ = jeg kosn = hvordan dæ = deg ska = skal md = med e = er (noen ganger) Kan ikke tenke på fler nu Rapportert! omg u are so kewl azz Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 h3I 4Lle $@mM3N. Kl@Rer D3RE å L3SE DeTTE? ph@N+ nO3 MoR$0mT! LeEt 5PEAK 93neR@+0r Haha, genialt. Nå skal det plages fjortiser på msn! :!: Noen som vil ha "leet speak generator"? Legger den ut jeg. D3+TE v@r j0 84Re UB3rMoR$OmT Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Genialt! Go, 1337-speak! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva er vitsen liksom? Kan umulig gå mye fortere.. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 SMS Språk er forferdelig. Skjønner ikke at folk bruker det der jeg! Lenge leve rettskriving! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå