rlz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kåssen går d me d, du din tråilljoinnje? Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja tl t8e frkrltsr! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg er unormal jeg er 14, og skjønner ikke mye av det dere skriver i "sms-språk". bruker 30 sekunder på det.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Usj som jeg hater "smsspråket", orddelere og folk som "sKrIvEr sÅnN hEr". Plagsomt til de grader! Og det verste er når man forteller dem om hvor teit det er, også svarer de frekt tilbake eller noe sånt... "J, va hr d md at j srkvr sn hr?" :realmad: :realmad: :realmad: ta dem! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det eneste som er værre enn "sms-språk" er de tuterne som virkelig tror at ekstrem bruk av tegnsetting vil gjøre teksten deres ekstra spennende. Sorry Larzemannen, der skøyt du deg selv i foten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det eneste som er værre enn "sms-språk" er de tuterne som virkelig tror at ekstrem bruk av tegnsetting vil gjøre teksten deres ekstra spennende. Sorry Larzemannen, der skøyt du deg selv i foten. For å ikke snakke om de som enda ikke har greid å gradbøyde "ille". Ille - verre - verst Forstår du? Det heter "verre". Blir oppgitt over det flertallet som skriver det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kan ikke alle bare drepe hverandre? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg er unormal jeg er 14, og skjønner ikke mye av det dere skriver i "sms-språk". bruker 30 sekunder på det.. samme her... viss folk skriver forskjellige ting så må jeg tenke på hva det betyr!!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg hørte at noen på skolen sa "hvem" dag. som for eksempel: Hvem dag er det prøve på. SVARTE DA! er "dag er det prøve på" en person ?? Rareste navnet jeg har hørt om Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gohan, du orddeler Bondeland i profilen din. OMG!?!?!? :ohmy: Det er faktisk vanlig å si hvem for det meste her jeg bor, selv sier jeg ikke det om ting. Bor i Skien, for de som ikke vil sjekke profil. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nesten alle eg har på MSN skriver forkortelser Kan ikke huske å ha skrevet sms språk til deg... Hater det Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nesten alle eg har på MSN skriver forkortelser Kan ikke huske å ha skrevet sms språk til deg... Hater det Har flere enn deg på MSN Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja tl t8e frkrltsr! Ja til tåtte frøken ltsr?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja tl t8e frkrltsr! Ja til tåtte frøken ltsr?? Ja til teite forkortelser. r u helt t8 nå l jg tror eg1tli ik u m1te d seri dah *klemZ* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja tl t8e frkrltsr! Ja til tåtte frøken ltsr?? ikke for å være nerd, men t8e = teite (8 = eight - engelsk) og frkrtlsr = forkortelser --- Jeg hater folk som skriver smsspråk!! Jeg kan en skjelden gang gjøre det selv, men det er bare når jeg skriver en melding på mobben og den blir litt for lang! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg skriver ALDRI SMS-språk når jeg skriver noe seriøst. Det kan være jeg kødder med det, men jeg skriver aldri, aldri en sms til venner e.l. med forkortelser, jeg kan driste meg til å droppe mellomrom etter punktum. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dialekt skal snakkes, ikke skrives. jeg snakker å skriver dialekt.. skrev på dialekt på en norsk stil et par år siden, å fikk 4+ Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene: mn = men æ = jeg kosn = hvordan dæ = deg ska = skal md = med e = er (noen ganger) Kan ikke tenke på fler nu Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg bruker faktisk å skrive disse forkortelsene:mn = men æ = jeg kosn = hvordan dæ = deg ska = skal md = med e = er (noen ganger) Kan ikke tenke på fler nu Vik fra meg du hedenske djevel fra sms/dialekthelvete! Dominicus spiritus ensanctum! Dra tilbake til den andre siden! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dialekt skal snakkes, ikke skrives. jeg snakker å skriver dialekt.. skrev på dialekt på en norsk stil et par år siden, å fikk 4+ Utrolig at du klarte å få 4+ på en norskstil når du voldtar norsken med å/og-bruken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå