Gå til innhold

SMS språk gjør meg GAL!

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det værste er jo at det ikke er forkortelser engang. Forkortelser er ment for å forenkle lange ord og uttrykk vi bruker ofte f.eks. f.eks., osv osv :p

Forkortelsene som fjortisser, smsere og annet avskum driver med er bare irriterende og gjør at både skriving og lesing blir mer komplisert og tidkrevende.

De kutter ut alle vokaler i alle ord sånn at de skal ha plass til å skrive 'klem' med tre z'er på slutten. Blir dyrt å sende dobbel melding til svisj vettu!

Lenke til kommentar

Plz a!

Lrzmnnen = Ownd 2k! Lol

Neida, jeg bare tuller. Jeg er helt enig! Hvis jeg skriver en sms og jeg går ett tegn over grensa, hender det at jeg kutter ut en 'e', men ikke ellers. Forkortelser er også litt kjekt hvis du skal skriver noe veldig fort i et spill. Jeg må ærlig innrømme at jeg bruker det nå og da i wc3 (oida, her var det en forkortelse gitt. WarCraft III var det jeg mente)...

Det morsomste er å se setninger som ser ut som en windows-feilmelding - en ekstrem blanding av tall og bokstaver: W8 4 me! U r 2 n00by! G0 4 it! 0mfg, sux0r 2k! I h8 u!

Lenke til kommentar
Hei.

Vi lever i en verden der sms-spårk er mer å mer brukt.

Dette gjelder ikke meg, og sikkert ikke dere andre på hardware heller.

Men det er ikke oss det menneskene i rundt oss.

Hver gang jeg spiller cs, wc3 eller battlefield møter jeg et eller annet individ som ikke kan skrive et ord uten å bruke 3 bokstaver. :mad: Dette irirterer meg!!!!!!

Hver gang noen skriver "frkrtlsr" har jeg en tendens til å rope inn i skjermen "å hold kjeft".

Disse latskaps fylte idiotene som ikke gidder å skrive hele setninger gjør meg GAL!!!!!!!!!! Noen som føler det samme?

Takker for alle svar! ;)

serri da r d så farli l? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...