Frohman Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei. Vi lever i en verden der sms-spårk er mer å mer brukt. Dette gjelder ikke meg, og sikkert ikke dere andre på hardware heller. Men det er ikke oss det menneskene i rundt oss. Hver gang jeg spiller cs, wc3 eller battlefield møter jeg et eller annet individ som ikke kan skrive et ord uten å bruke 3 bokstaver. Dette irirterer meg!!!!!! Hver gang noen skriver "frkrtlsr" har jeg en tendens til å rope inn i skjermen "å hold kjeft". Disse latskaps fylte idiotene som ikke gidder å skrive hele setninger gjør meg GAL!!!!!!!!!! Noen som føler det samme? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kunne ikke vært mer enig. De tror de skriver så mye fortere med alle de forkortelsene, men jeg skriver jo fortere enn de fleste _uten_ å bruke forkortelser. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Lazermannen: Amen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hater det i massevis. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Larzemannen Og jeg som skulle rapportere denne posten på grunn av sms helvete Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Forkortelser av ord er helt mongo, det som er kult er stokking av ord siden det er lett å lese uansett. Dtete hra deer ignen prblomere mde å lese.. Er dte ikek klut å srkive skli da? Jge vet dree snyes dte er ktul. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en i klassen som skriver "hvm bok". Ikke nok med at hu forkorter, hu bruker også "hvem" isteden for "hvilken". Kan de ikke bare prøve å skrive vanlig Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 HATER det! Holder neste ikke ut! msn: noens nick f.eks: "Jg R GlaD I Dg PuZeN!!! KoZ!!!!!!1" folk skriver til meg: "Hei. Va drivr u md da?" Irriterer meg GRENSELØST! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 noe jeg hører hver dag: md, jg, mn,elr,vl, og masse annet jeg ikke husker.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 kunne ikke vert mer enig, men forkortelser som : HW eller org. (ikke .org) har jeg ikke så mye imot. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Populært for "fjortisser" på msn osv. jr, mg, dg, lr, kje, u, mn.. osv :s Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en i klassen som skriver "hvm bok". Ikke nok med at hu forkorter, hu bruker også "hvem" isteden for "hvilken". Kan de ikke bare prøve å skrive vanlig Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Nice trodde jeg var den eneste som hatet det alle i klassen min skriver slik, og ingen der hater det... en gang var det en dust i klassen som skrev en stil med forkortelser! :!: han fikk 2- ! moralen er forkortelser er avhengihets skapende , det sa han selv... Endret 16. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Av de som jeg kjenner er det kun jenter som skriver forkortelser.. Jeg bruker det aldri, untatt da jeg skal være morsom og snakke cs språk for irritere andre: Plz omg lol nabb, u r pwnd!!1 <- Alle kan se hvor dumt det der ser ut, ikke for å snakke hvor dumt det låter Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Nesten alle eg har på MSN skriver forkortelser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Nesten alle eg har på MSN skriver forkortelser stakkars deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå