Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva om man skjærte et hull i alufolien der det er lufting på inverteren? det villle jo være genialt for oss med tre-kabiss! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva med en mini vifte som kjøler inverteren sånn den ikke tar fyr? eventuelt vannkjøling Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva med en mini vifte som kjøler inverteren sånn den ikke tar fyr? eventuelt vannkjøling Hvis du har mange intertere er det jo bare å ta av lokket så lage en ordning til en 60mm, 80mm evt 120mm vifte som kjøler. Vannkjøling blir vell litt overklill på en inverter :!: Har persjonligt fått svidd av en inverter samt en katode. Begynte ikke å brenne andre plasser enn inni inverteren heldighvis! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 men alufolie må da være en god ide? på den måten tar ikke andre ting i pcn fyr Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hvis brannen da ikke brenner seg igjennom alufolien, uansett så kan det være en årsak til brann, så jeg tror ikke alufolie er noe å satse på... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Trur ikkje det er varme som er det direkte problemet her, heller dårlige komponent i inverteren. Drit heller i katoder og bruk LED-s eller noko om du absolutt skal ha lys. Penare er det òg etter mi meining. Og ikkje minst billigare. Endret 23. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sry for å bringe opp denne gamle topic'n, men den bekrefter min mistanke om svært dårlig kvalitet på sunbeam-invertere! Har hatt 2 stk og samtlige har tatt fyr Microplex burde selge disse under kategorien "brannbomber".. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sunbeam har (omtrent) aldri levert noe med kvalitet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tror jeg lar mine være permanent av jeg Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det noen her som er villig til å teste en Sunbeam inverter uten at en eller begge utgangene er i bruk? MÅ bare få bekreftet en mistanke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 en kompis av meg har bare en kald kathode kobla tel sin,, og den har fungert fint i di 2 pc'en han har brukt den i.. og en anna kompis som faktisk har Q-tec psu har bare hadd 1 kathode i nån uke no.. den funke enda, no har hadd fådd 2 da (den eine va knust nor han fikk dem) skreiv tiligare om min som svidde seg.. da hadde eg en jævli ustabil q-tec psu. no har eg bzerk 500w og har brukt lysan sjukt mye!. og dem virke enda. har den ganske nært ei 80mm vifte som bløs inn da.. så eg trur kombinasjon av bra psu og kald luft førlenge levetida krafitig på dem. (bruke lysan omtrent heile dagen. slår av om natta) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har mine på ganske lenge, og blir ikke anntydining til varme. Så ikke noe problem her. Men skrur selvfølgelig av om natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå