Gå til innhold

katoden min brant opp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

hva om man skjærte et hull i alufolien der det er lufting på inverteren? det villle jo være genialt for oss med tre-kabiss!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en mini vifte som kjøler inverteren sånn den ikke tar fyr? ;)

eventuelt vannkjøling :p

Hvis du har mange intertere er det jo bare å ta av lokket så lage en ordning til en 60mm, 80mm evt 120mm vifte som kjøler.

Vannkjøling blir vell litt overklill på en inverter :!: :D

Har persjonligt fått svidd av en inverter samt en katode. Begynte ikke å brenne andre plasser enn inni inverteren heldighvis!

Lenke til kommentar

Trur ikkje det er varme som er det direkte problemet her, heller dårlige komponent i inverteren. Drit heller i katoder og bruk LED-s eller noko om du absolutt skal ha lys. Penare er det òg etter mi meining. Og ikkje minst billigare.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

en kompis av meg har bare en kald kathode kobla tel sin,, og den har fungert fint i di 2 pc'en han har brukt den i.. og en anna kompis som faktisk har Q-tec psu har bare hadd 1 kathode i nån uke no.. den funke enda, no har hadd fådd 2 da (den eine va knust nor han fikk dem)

skreiv tiligare om min som svidde seg.. da hadde eg en jævli ustabil q-tec psu. no har eg bzerk 500w og har brukt lysan sjukt mye!. og dem virke enda.

har den ganske nært ei 80mm vifte som bløs inn da.. så eg trur kombinasjon av bra psu og kald luft førlenge levetida krafitig på dem.

(bruke lysan omtrent heile dagen. slår av om natta)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...