Master Casemod Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) hei. jeg har vært så uheldig og fått katoden min brent opp....merka det i går når jeg skrudde på pcen, lukta så jævla svidd å trudde det var hdd eller hk mitt. men fant ut at det var katoden. hele det lysrøret var svidd inkulderrt ledningen . hva kan ha forårsaket dette? hvis dette er feilpost så flytt det Endret 16. desember 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kortslutning på inverteren? Ikke godt å si.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har også skjedd med meg... Skjedde på TG 03 da jeg plutselig lukta noe som var svidd, og så at den ene katoden så vidt ga fra seg lys... Det så ut som om ledningen var slitt og så kortslutta.... Men dette skal jo være en garanti / reklamasjonsrett... En katode kan ikke bare slutte å funke på den måten! Ikke helt trygt.... Jeg gadd ikke å styre med å klage / bytte den pga at jeg ikke hadde kvittering.. Hvis jeg hadde hatt det skulle jeg klaget med en gang! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Inverteren min i går: Forbanna dritt... Edit: Skru av lysa når du ikkje er i nærheten, folkens, spesielt om natta. Hadde eg ikkje sett når det skjedde hadde det gått mykje verre. Ikkje meir katoder på meg, nei. Endret 17. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Katode = Små avlange led lys ala bitpower? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Inverteren min i går: Forbanna dritt... Edit: Skru av lysa når du ikkje er i nærheten, folkens, spesielt om natta. Hadde eg ikkje sett når det skjedde hadde det gått mykje verre. Ikkje meir katoder på meg, nei. FIRE utrolig dritt når slikt skjer. har selv fått svidd min inverter.. men da var det noe småfeil i bilen Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ingen som enda har forsått det? De eneste som holder er skikkeligge neon lys! Europris!!! Neon Lys (Blåe) 200,- 2stk 30 CM Faen så gudd kan bruga di på bil og (men de e jo ikkje heilt lovligdt ) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Satruci: vet du hva som har skjedd eller? Sånt som det der skal ikke skje helt uten grunn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Her ikkje peiling... Plutselig blei det berre litt andre fargar på lyset enn det skulle. Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Her ikkje peiling... Plutselig blei det berre litt andre fargar på lyset enn det skulle. bare dritt vettdu Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Inverteren min i går: Forbanna dritt... Edit: Skru av lysa når du ikkje er i nærheten, folkens, spesielt om natta. Hadde eg ikkje sett når det skjedde hadde det gått mykje verre. Ikkje meir katoder på meg, nei. hvilket merke er det forresten? det er vel ikke sunbeam? kanskje ac ryan? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har tidligere målt en katode til 90C, så at dem brenner forundrer meg ikke litt engang. Håper dem tar fyr en dag og ødelegger det meste i maskinen min, for da får jeg penger av forsikringsselskapet til å kjøpe stabil hardware. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 :!: mine blir bare varme Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 men en ting til....er det gass i uv katodene? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 men en ting til....er det gass i uv katodene? Tviler på det, mener å huske at det var noen som tok av plexi'en rundt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ingen som enda har forsått det? De eneste som holder er skikkeligge neon lys! Europris!!! Neon Lys (Blåe) 200,- 2stk 30 CM Faen så gudd kan bruga di på bil og (men de e jo ikkje heilt lovligdt ) Fåes neonlys SÅ billig? Im liek: EUROPRIS! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 seriøst? europris? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har uv å det er ikke noe glass, bare helt som vanlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå