pologutt Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Les dette Nok en gang er det Telenor som driter på draget! Greit nok at vedkommende i avisa for hjelp nå, men hva med alle oss andre som ikke har jobbet i Telenor, eller som ikke har vært i avisa med saken. Vi får neppe fikset feilen med det første, vil jeg tro! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Telenor legger seg flat for kritikken. Informasjonssjef Atle Lessum lover å ta kontakt med Osmundsen i dag for å finne ut hvordan feilen kan rettes så snart mulig. Fint at han får "bra" hjelp etter to uker, men tenk på dem som ikke kommer i avisen... Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Kan ikke annet enn å le høyt å lenge. Denne Terje Osmundsen må altså slutte i Telenor for å oppdage hvor råtten servicen er i bedriften. (prosjektdirektør - for hans egen skyld får vi vel håpe at han ikke hadde noe med prosjekt kundebehandling ) Det er egentlig utrolig tragikomisk. Hvis resten av Telenor-ledelsen også slutter, og dermed blir avhengige av den samme kundehjelpen som oss andre dødlige, vil de kanskje også få denne revolusjonerende oppdagelsen. I mellomtiden har mange fornuftige mennesker tatt hintet og kvittet seg med det de kan av Telenor-produkter... "- Servicen fra Telenor er rett og slett elendig. Det går ikke an å behandle kunder på denne måten, sier Osmundsen." Velkommen etter, sier jeg....som heldigvis har tatt konsekvensen av Telenors kundebehandling og i god tid før årtusenskiftet forlatt den gamle monopolisten... Lenke til kommentar
Michiel Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har stikk motsatt erfaring. Jeg har nettopp blitt Telenor Online kunde, bl.a. pga. bedre kundeservice. Hadde NextGenTel før, og der var servicen mye dårligere. Bestandig minst en halv time i kø, og veldig dårlig med tilbakemelding. Jeg hadde mye med dem å gjøre da jeg flyttet nettopp, og måtte flytte bredbåndsabonnementet. Dette klarte ikke NextGenTel å gjøre. En gang ringte jeg dem litt før 20.30, og klokka 21 stengte de hele greia. 35 minutter i kø til ingen nytte. Hos Telenor, derimot, får jeg hjelp etter max 3 minutter, og de er åpne 24/7. Ringte dem senest søndag kveld kl. 22 for å få hjelp med oppkobling, og da var både 1. og 2. linje support på plass, og veldig hjelpsomme. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har hatt Telenor internett i 4 år og har ikke ett vondt ord å si om servicen, og jeg har faktisk plaget dem en del gjennom årenes løp ang. oppgraderinger, nedetid, faktura, osv... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Det gjelder sikkert ikke alle. Men det er såpass mange som får merke at Telenor ikke er like flinke med alle, og da har Telenor et stort problem! Kundeservice og pris, og når Telenor ikke har noen av delene, ja da har de et problem! Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det gjelder sikkert ikke alle. Men det er såpass mange som får merke at Telenor ikke er like flinke med alle, og da har Telenor et stort problem! Kundeservice og pris, og når Telenor ikke har noen av delene, ja da har de et problem! Nå er det jo en kjent sak at en fjær blir til hundre hønsefarmer på internett da... En kunde som er supermisfornøyd (gjerne på grunn av egen inkompetanse), så plutselig så påstår hele verden at de suger. Folk har sagt det før her inne, og jeg sier det igjen. Negative opplevelser blir lagt _mye_ mer vekt på en positive. Tror folk flest har en stor trang til og syte og klage. Gjerne uten grunn... Var selv Telenor ADSL kunde i et års tid, og var strålende fornøyd (til tross for sen installasjon pga. elektronikk på linja... ). Normal grei oppetid, ok telefonsupport og kjappe til og utbedre feil. Tror det "dårlige" ryktet til Telenor kommer mest av "det er kult å klage på Telenor" og "viss mange nok hyler høyt så er det sant" prinsippet. Men det er nå bare min mening... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Mulig du er inne på noe. Men jeg synes at det blir også sagt mye positivt, også om Telenor her inne. Og det er jo hele poenget med et diskusjonsforum, at positive og negative meninger til folk skal komme frem. Og Telenor har, som mange andre, både positive og negative sider. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tror det "dårlige" ryktet til Telenor kommer mest av "det er kult å klage på Telenor" og "viss mange nok hyler høyt så er det sant" prinsippet. Men det er nå bare min mening... Helt enig, har hatt Telenor i mange år og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg svært, svært sjelden har hatt noe problem, de få gangene jeg har hatt noe som kunne ligne på et problem, så har det vært pirk fra min side, og selv da har jeg fått suveren og ikke minst rask service hos telenor. Når det gjelder ADSL så har jeg aldri merket noen nedetid (eller for noen år siden fallt jeg ut noen ganger, men jeg tror det var min egen feil) Vet ikke helt hva folk klager på, for det virker som om jeg leve en helt annen verden en det som enkelte her forteller om! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Selv har jeg ikke opplevd noen problemer med Telenor. Er sikker på at det ikke ville blitt slått like stort opp i Dagbladet hvis det gjaldt et annet firma, f.eks Nextgentel. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har hatt ADSL fra Telenor i 2 år nå. Har ikke hatt noe å klage for. Servicen har vært bra de gangene det har vært bruk for den. Må faktisk si det stikk motsatte for NGT sitt vedkommende som jeg hadde i 2,5 år før Telenor. Verre kundeservice skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
duppi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 TELENOR Har Telenor Mobil, Telenor Fastnett og Telenor ADSL..... Aldri noe tull..... er det noe jeg lurer på så ringer jeg inn og får alltid raskt svar HEIA TELENOR Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har de siste årene kun vært borti Telenor i forbindelse med mobilabonnement. Når det gjelder imøtekommenhet og evne til å ordne opp, synes jeg de har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå