Gå til innhold

GTA 3 og skjermkort...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-05 14:09, klorin skrev:

"Den 2002-06-05 10:28, krutselno skrev:

Gta 3 går perfekt i 2048*1536 32 bits med mitt system; T-Bird 1,2

512 SDRAM

Geforce 2 GTS 64 MB RAM"

Tror jeg ikke noe på!!!!!!!!

Tror jeg heller ikke noe på

Lenke til kommentar

Quote:

512 SDRAM

Geforce 2 GTS 64 MB RAM"

Hahahahhaa.. ja kjøss meg i rævva om det går.

Selv har jeg:

256 DDR

T-bird 1.33

Gforce 2 Pro 64MB DDR

(kjører xp da men likkavæl så må jeg ned til 640x480x32 for at det skal gå "glatt" i mine øyne..)

Hvem skreiv det første innlegget..altså den juginga?

Lenke til kommentar

OK!

La oss nå legge hodene i bløt, både de som ikke får til GTA3 og de som får det til.

Jeg driver nå og skal til å oppdatere mine sjermdrivere (skal sjekke om det funker, etter 2 uker med ********** mye strev).

Hvis noen VET OM NOE SOM VIRKELIG VIRKER, skriv det ned, og forklar nøye.

Det blir bare tull med en masse folk som skriver:

"Spillet burde jo funke på min pc".....blablablabla..

Jeg har Radeon 8500, P3800, 640mbram, Sound Blaster Live osv.

En TEORI for meg, er at den audio-cd-en som jeg må bruke for å kjøre spillet (jeg har sett noen poster om noe no-cd-tull, MÅ jeg bruke audio-cd?), gjør slik at pc-en blir for avhengig av cd-spilleren siden det er forb. mye lyd i Liberty City....

Jeg gir **** med ikke opp før jeg har fått det til, basta! GTA3 er det beste spillet JEG noensinne har spilt, og det er ikke et spill man bare gir opp!

Lenke til kommentar

Tror dere skal være litt forsiktige med å kjefte ned han typen som sa han kjørte spillet glatt på en 1.2 GHz Tbird, 512 Mb SDRAM og et GF2 GTS....en kamerat av meg kjører spillet ganske nær perfekt på sin gamle PIII800, 128 Mb SDRAM og et GF2 Ultra.

Det med oppløsningen er bare piss men....

Lenke til kommentar

Den 2002-06-04 15:03, Holmgr3N skrev:

Hei!

GTA3 Hakker på meg uansett grafikk.Eller det hakker når det skjer no som f.eks.en krasj ellr skyting.

Det liker jeg ikke for det ser ¤%&¤ meg rått ut hvis det hadde gått helt glatt.

Det burde vel ikke hakke på Pcn min vel?

[/quote¨

Hakker ikke hos meg, kjører i 1280*1024 oppløsning på gta 3, da hakker det ikke i det hele tatt. Og jeg har mye dårligere spec's en deg..

Lenke til kommentar

La oss ikke glemme at grunnen til at _mange_ klager over at spillet hakker, er fordi de kjører en piratversjon av spillet. Jada, jeg vet at en del av dere har originalen, men maaange kjenner jeg igjen som trofaste piratkopierere :razz:.

Uansett, har kjørt spillet på to maskiner. Min trofaste XP-maskin pIII-450, GF3ti200 kjører spillet like glatt som en fisk i vaselin (glatt!). AMD 800'en med GF2MX hakker for mye til at jeg gidder å prøve.

Ikke glem at spillet er portet fra PS2, som er mye sterkere mtp grafikkytelse.

Så en kommentar til de som har en piratversjon som hakker: Sjekk brukeriq'en. Jeg er villig til å vedde coveret til spillet på at spillet ikke er skikkelig installeret, eller at dere mongonisser bruker deamontools eller no.

'Nuff said

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-09 14:24, frankpettersen skrev:

La oss ikke glemme at grunnen til at _mange_ klager over at spillet hakker, er fordi de kjører en piratversjon av spillet. Jada, jeg vet at en del av dere har originalen, men maaange kjenner jeg igjen som trofaste piratkopierere :razz:.

Uansett, har kjørt spillet på to maskiner. Min trofaste XP-maskin pIII-450, GF3ti200 kjører spillet like glatt som en fisk i vaselin (glatt!). AMD 800'en med GF2MX hakker for mye til at jeg gidder å prøve.

Ikke glem at spillet er portet fra PS2, som er mye sterkere mtp grafikkytelse.

Så en kommentar til de som har en piratversjon som hakker: Sjekk brukeriq'en. Jeg er villig til å vedde coveret til spillet på at spillet ikke er skikkelig installeret, eller at dere mongonisser bruker deamontools eller no.

'Nuff said

Kan DU gi meg forskjellen mellom iso kopi og orginalen?!

Jeg har selv iso-brent kopi, men det fungerer da helt utmerket.

Bortsett fra litt hårete grafikk (i alle oppløsninger), men dette har da ikke noe med om det er kopi eller ikke?!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 12:05, kjerts skrev:

Kan DU gi meg forskjellen mellom iso kopi og orginalen?!

Jeg har selv iso-brent kopi, men det fungerer da helt utmerket.

Bortsett fra litt hårete grafikk (i alle oppløsninger), men dette har da ikke noe med om det er kopi eller ikke?!

Ikke helt. Siden gta3 bruker en eller annen form for kopibeskyttelse (stealth-cd om jeg ikke husker helt feil?), så er exe-filen cracka. Dermed er du avhengig av at devISO (eller hvilken gruppe det nå var) har klart å cracke fila skikkelig. I 99,9% av tilfellene klarer de det, men hvis mange har problemer, så kan det tyde på at det er noe problemer med fila...

Sjekket akkurat nå faktisk, og det stemmer faktisk at gruppa var litt vel rask med crackingen. De tidligste utgavene av pirat-iso'en har en exe-fil som ikke kan laste inn lagrede spill. Om det har noen betydning for ytelsen er jeg ikke sikker på...

At spillet hakker hvis en bruker deamontools sier vel seg selv.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 02:00, sub1343 skrev:

Quote:

512 SDRAM

Geforce 2 GTS 64 MB RAM"

Tror jeg heller ikke noe på

Vel jeg hadde ikke spillt mye før jeg la inn det innlegget, mest av alt var det vel egentlig for å provosere..

Men etter at jeg formaterte for noen dager siden går GTA mye bedre, helt tåpelig at GTA bruker hardisken så mye i stedet for RAM synes nå jeg, men det gjør det....Vet ikke hvor mye det har å si men jeg har en ganske rask hardisk, så...vel 2048*1536 var litt høyt men spillet går pent nå det.

Pleier egentlig aldri å bruke noe særlig høyere oppløsning på spill enn 1024*768. Så jeg bruker det på GTA også, det funker bra !

Ganske morsomt at så mange reagerte, spesielt de som nesten virket forbannet....lol.

For de av dere som ble forbannet (hvis noen av dere ble det da..) så har jeg bare en ting å si;

Sjerp dere, liver består av mer enn data... :razz:

Lenke til kommentar

Spillet er halvferdig spør du meg. De har gitt det ut uten at det er kompatibelt med ulik maskinvare. Selv sitter jeg på en Athlon 1200 m/768MB ram, ATI Radeon skjermkort og HD med 8MB buffer, og spillet hakker selv på minste mulige oppløsning. Helt tragisk. Det bør komme en patch rimelig kjappt. Forsøkte å kopiere hele 2. cd'en inn også slik som foreslått tidligere, men det hadde minimal effekt.

Lenke til kommentar

kjører win 2000 og spillet stopper etter ca 15 min med lydloop på effekten, mens musikken fortsetter som om ikke noe var galt. og jeg har originalen.

det virker som et driverproblem i win 2000?

håper de fixer dette fort.

og en defragmentering fikset mye ja. spillet går bedre med tanke på hakking.

har 8500 så det kan jo være noe der oxo.

tipper spillet er skrevet på nvidia-systemer. radeon 8500 fantes jo ikke når spillet ble laget så det meste skyldes vel det.

Lenke til kommentar

Jeg har en Athlon T-Bird @ 1.53 Ghz, 512 MB Ram og ATI Radeon 8500 skjermkort. OS er WinXP med Direct9.0 beta og SP1beta.

Jeg kjører i 1280*1024, 32bit og spillet går som regel rundt 25 fps, Noen ganger når det skjer mye/er mye grafikk i bildet dupper det ned til 10 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...