gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! Jeg la inn gentoo 2004.3 her om dagen. Det meste gikk smertefritt helt til jeg la inn KDE. Installasjonen gikk greit nok, men jeg får bare fyrt KDE med root, ikke med brukeren min. Kan ikke gi en mer detaljert feilmelding akuratt nå pga jeg sitter på jobben å skriver litt. Men hvis noen kjenner igjen problemet, så hadde det vært kjempefint om du kunne lagt igjen noen ord Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 argh :§ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du må gi ein meir detaljert feilmelding. Når eg oppgraderte til KDE 3.3.1 frå 3.2.x (køyrer 3.3.2 no) så var det ein mappe i /var som ikkje hadde rette rettigheitar. Fann ikkje ut kva feilen var før eg køyrde eit KDE program frå terminalen i GNOME, då kom det opp mykje interessant. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Alt er forklart i desktopguiden til Gentoo. Les, og du vil lære. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Fikk til! Woohoo Sorry at jeg ikke kunne gi en mer detaljert feilmelding. Satt paa jobben naar jeg skrev denna greia hehe. (naa skal jeg fikse tegnsett:P) Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Sånn, der var det også fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå