WerzBaoc Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hei, dettte er resultatene fra da jeg testet sikerheten på pcen min fra symtec.. jeg har disse som "fucker" hele driten, og alt på grun av søstra mi hun som opner all e-post hvordan får jeg fått defn vekk da? har prøvdå få ta vekk sover og beages ffør. men lykkes ikke.. fikk ikke saat jeg hadde Erkez før Nå, søstra mi er så smart og snart blir notron internet security trail versionen borte, Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det står da tydelig at du er «protected» (beskyttet) mot de 3 der ? Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ja men jeg har dem på pcen, og trail versionen blir borte om 4 dager.. å på Zone Alarm har det blir blocka over 100000 av folk som har prøvd å connecte til pcen, å det er når jeg deaktiverer norton det komme inn så mange må få fjerna dem føre 4 dager minst. Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Ingen som kan fortelle meg eller? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 På disse sidene finner du all informasjon du trenger, samt verktøy for å fjerne dem. W32.Beagle Removal Tool W32.Erkez Removal Tool W32.Sober Removal Tool Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå