Gå til innhold

lag-skifte på brent DVD...

tuvmarke

Anbefalte innlegg

Har et lite problem...har brent en DVD film i double layer, og det fungerer fint, men når jeg skal se på det jeg har brent kommer jeg til en liten teit ting...

ca. midt i filmene(det skjer på alle) så "henger" den bare, står lenge og leser før den sier disk error og spytter ut platen. La oss si at den hener på 45min. og 37sek. - Da er det bare å trykke stop, og gå til 45min. og 38sek. og resten av filmen går greit. Men om jeg før dette punktet, hopper til neste kapittel, så er det ikke noe problem og hoppe over dette punktet. Derfor er jeg rimelig sikker på at det er skiftet av lag som er "feil" programmert...hvordan kan man fikse dette?

Bruker Nero reloaded til å brenne med på en NEC ND-2510A, og filmene er rippet med DVD Shrink...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du siste firmware?

Er dette verbatim double layer? (De aller fleste endre DL plater har for dårlig kvalitet etter min mening).

Jepp, siste firmware, og verbatim...jeg bare lurer på om det har noe med kodingen av selve plata å gjøre, når man ripper, så har du en option som heter "remove layer break"

Skulle tro det var noe som måtte gjøres?

Orker ikke å teste før noen evt. kommer med et svar...platene er foreløpig ganske dyre :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...