laua Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hei Jeg har den siste uken fått problemer med min SN85G4V2. Det som skjer er at "power" (av\på) knappen ikke vil fungere etter at jeg har slått av pcen på skikkelig måte, dvs. at den er skikkelig slått av. Eneste måten for å få den på igjen er å ta ut strømmen bak og sette den inn igjen etter 4 sekunder. Da fungerer "power" knappen fint igjen og jeg kan starte opp pcen igjen. Men dette skjer hver gang jeg slår av maskinen. Er det noen smarte hoder her som kan tenke seg til hva som er galt?? Ikke gjort noen forandringer med maskinen på lenge og alt annet fungerer smertefrittt Mvh. Jon K På forhånd takk! Endret 16. desember 2004 av laua Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Skal være en instilling i bios for "PowerOff". Den kan settes til delay og instant-off. Lenke til kommentar
laua Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Hei! Prøvd den funksjonen i bios, men har ikke hjulpet noe. Har også flasha inn biosen på ny, som heller ikke førte til noe. Funnet ut at hvis jeg holder power knappen inne i ca 15 sekunder og etter det trykker inn power knappen så starter pcen helt fint. Hva kan dette være for noe rart? Mvh. Jon K Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har akkurat samme kasse og min starter ved et fintrykk på powerknappen. Jeg lukter en bryterfeil, fordi du nevner at knappen ikke fungerer før du har holdt den inne i rundt 15.sek. Har du prøvd andre kontakter evnt. på andre strømnett enn ditt eget? Er et wild-shot, men skader ikke å prøve, så er iallefall det avkreftet.. mvh Sobient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå