-Redhead- Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har tenkt å kjøpe noen soad t-skjorter elns. Så har jeg vunnet noen(ikke soad da): - N.E.R.D - fly or die - Starsky and hutch (er vel heller film t-skjorte det da) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk looooool, fikk en ide av replyen din: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603702&hl= Har vel kun en Muse genser selv, og den er veldig fin Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg fikk bare tak i L, men den var ikke SÅ stor så det gikk greit. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Senses Fail-tee My Chemical Romance-tee Endret 14. juli 2006 av razh0r Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Den gule international noise tskjorta var jævlig kul 6484474[/snapback] Hmm, den gule t-skjorta er ei sigur-rós-skjorte. Hvis du mente en av t-skjortene i posten min.. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Har 2 Iron Maiden t-skjorter jeg kjøpte på konserten i oslo for en stund siden. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har en Ramones t-skjorte og en Rolling stones genser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har 2 stk HIM t-skjorter, 1 HIM hettegenser, 2 stk festival t-skjorter (Fjellparkfestivalen) 1 Metallica t-skjorte Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har 2 stk. roskilde trøyer og 1 BigBang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 I de siste dagene har jeg skaffet meg følgende:Opeth Morningrise -genserjakke. (Med Opeth logo fremme og morningrisekover bak) Extol Blueprints -tsjorte Tool 10 000 Days -tsjorte 6450204[/snapback] kjøpte du de på Quart? hvor i f var det de solgte dem hen på Quart? ..fant bare placebo, muse osv.. 6467358[/snapback] Morningrise kjøpte jeg på "rockline"(ligger rett utenfor handlegaten) Var den siste som var igjen. Tool-sjorten var egentlig for stor, men gikk greit nok. (var lite igjen.) Av Extol så hadde jeg egentlig mest lyst på hettegenser, men den var utsolgt... (angrer nesten litt... ) 6485529[/snapback] din jævel ..jaja, siden jeg ikke fikk tak i på quart så måtte jeg bare bestille en tool - 10.000 days t-shjortefra allposters.com ..pluss en tool poster vi letet etter den rockline butikken men vi fant den aldri. men nå vet jeg jo hvor den ligger til next time Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 vi letet etter den rockline butikken men vi fant den aldri. men nå vet jeg jo hvor den ligger til next time Yeah, ganske bra sjappe. Husker at jeg kjøpte bla. Extol - Undeveived for noen år tilbake der etter å ha lett mange andre steder. Ganske bra utvalg, har noe merch der og. Og ikke minst: hyggelige ansatte. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jeg har en metallica tskjorte og en soad tskjorte + en metallica ring og 2 metallica logoer som jeg har sydd fast på en veldig hølete bukse OT: Noen som veit om det er noen plass i norge jeg kan kjøpe noe ting med symphony x,sonata arctica eller dream theater logo. feks plakat eller tskjorter? Eller er jeg nødt til å bestille det i utlandet? Må klær og sånt tolles? Endret 20. juli 2006 av zyfah Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Opeth T-skjorte og Dream Theater T-skjorte - begge kjøpt på konsertar Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Den gule international noise tskjorta var jævlig kul 6484474[/snapback] Hmm, den gule t-skjorta er ei sigur-rós-skjorte. Hvis du mente en av t-skjortene i posten min.. 6491274[/snapback] Aight, jævlig kul uansett Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fikk nettopp Isengard og Burzum LS, woho. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Nirvana t-skjorte Kurt Cobain hettegenser The Clash t-skjorte Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har bare en Rolling Stones t-skorte som jeg kommer på i farten. Og noen gamle musikkorps klær/uniformer hvis det teller? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Vurdere denne på tskjorte, rått bilde: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ingen, syns det er harry + det er bare nerder som bruker sånt. Min mening. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) - kul david bowie t-skjorte som glitrer ^^ (digger den, men det er synd den kun tåler håndvask) - kul rolling stones t-skjorte - halvkul led zeppelin t-skjorte - halvkul bright eyes t-skjorte - stygg radiohead t-skjorte - stygg pink floyd t-skjorte - stygg coldplay t-skjorte - pink floyd-lommebok som ikke brukes - skuldeveske med pink floyd-logo (ordnet det selv ^^) - radiohead-strykemerke på en gammel bukse det bør kanskje nevnes at de eneste av t-skjortene jeg faktisk bruker iblant er de to kule...resten har altfor stygg passform/farge/motiv til at det er aktuelt. Endret 21. juli 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå