H4ngm4N Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 1 stk. Emperor "In the Nightside Eclipse" t-skjorte 1 stk. Opeth t-skjorte 1 stk. Darkthrone t-skjorte Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Moonsorrow-genser (Verisäkeet) Moonsorrow-skjorte (Strength And Honour) Moonsorrow-skjorte (Born Of Fury) Moonsorrow-skjorte (Grey Shield) Moonsorrow-skjorte (Heritage) Ásmegin-skjorta Iron Maiden-skjorte (Best Of The Beast) Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Nightwish - Century Child (2003 summer of innocence tour-shirt) Motörhead - All The Aces (2005 tour-shirt) Motörhead - Inferno (2005 tour-shirt) Helloween - Better Than Raw Helloween - The Time Of The Oath Iced Earth - The Dark Saga Iron Maiden - The Angel And The Gambler Iron Maiden - en fra No Prayer For The Dying-plata HeavyMetal.no Griffin - No Holds Barred Griffin - Lifeforce Communic - Conspiracy In Mind det er vell de t-skjortene jeg har, kan hende jeg har glemt noen. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Endret 29. juni 2006 av PoL-E Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Metallica x2 SOAD Slayer Craddle of Filth Lenke til kommentar
intheass Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Dream Theater - Train of Thought, svart Dream Theater - Octavarium, hvit Deftones - White Pony, brun Opeth, mørkerød Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har: 2 metallica skjorter 1 Black Sabbath skjorte 1 Gorgoroth LS 1 Dimmu Borgir LS Har bestilt: 1 Isengard LS 1 Burzum LS Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Iron Maiden (konsert) Sabbath (konsert) Sid Vicious (butikk) Diverse patcher og tull på jakken... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Tskjorter: Iron Maiden x3 Motörhead x1 Nightwish x1 Marilyn Manson x1 The Who x1 Genser: Marilyn Manson x1 edit: Glemte "The Who" Endret 5. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har: Metallica T-skjorte WE & Ralph Myerz T-skjorte Vil ha: Def Leppard genser / T-skjorte Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har: Bigbang t-skjorte The Beatles t-skjorte Kent t-skjorte Antony and The Johnsons t-skjorte Endret 7. juli 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har to sputnik truser. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har to sputnik truser. 6440250[/snapback] Vinni på P3 eller noe sånt? Men,litt on topic også: Har 1 RHCP t-skjorte Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har en Rolling Stones topp. Ikke fordi jeg er så stor fan (De er helt ok), men fordi jeg syntes toppen var litt badass Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har snart en pure pwnage genser, t-shorte og bandanna. (måtte bestille fra canada) dette passer inn i tråden fordi det er masse film musikk sånn som teh noob song, som er kongebra Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 HeavyMetal.no (t-skjorte) In Flames (Genser) ACDC - Stiff upper Lip (T-Skjorte) Lumsk (T-Skjorte) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I de siste dagene har jeg skaffet meg følgende: Opeth Morningrise -genserjakke. (Med Opeth logo fremme og morningrisekover bak) Extol Blueprints -tsjorte Tool 10 000 Days -tsjorte Quart -tsjorte Lenke til kommentar
simenn Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) jeg har: 2 kaizers-tskjorter sigur ros the soundtrack of our lives clap your hands say yeah toto alice cooper belle and sebastian roskilde slottsfjellsfestivalen mew radiohead Endret 11. juli 2006 av simenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå