Veitafan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har Dimmu Borgir T-skjorte (kjøpt i London), og en AC/DC T-skjorte...NAGLER WE SALUTE YOU! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) T: Satyricon Entombed - Uprising Turbojugend St. Pauli Pantera The Cumshots - BonerRock Bootleg Turboneger-skjorte som søstra mi har trykt, _unik_ Hettegensere: Arch Enemy Cradle of Filth - Deviant (med "Dead girls don't say no..." på ermene) Edit: Glemte nesten Slayer-skoene mine, http://www.vans.com/slayer/ Endret 5. januar 2005 av Paull Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *snip* Har du bestilt fra, jsrdirect.com? Knirkefritt? Jo, det gikk helt greit det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dimmu Borgir t-shorte og Slipknot t-shorte, tror det er alt.. *skamme seg* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dimmu Borgir t-shorte og Slipknot t-shorte, tror det er alt.. *skamme seg* "Ånei du har ikke masse tsjorter, ditt uskudd!!!" Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har vel bare en metallica t-shorte (og en Overklokking.no ) Bruker mest klær av god kvalitet. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eneste musikkrelaterte klesplagget jeg har er en skjorte fra Indigo (en av de største diskotekene i sør-Frankrike). Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Toolhoodie spanner Toolarmy t-skjorte Tool thinkman t-skjorte Tool double skinless t-skjorte Tool whitebox t-skjorte Tool eyediagram t-skjorte Tool sawblade longsleeve Er vel fullt berettiget en kan si at jeg er ei Toolhore.. prøver dog å balansere bruken av bandmerch litt. Likevel kjekt å ha. Et paradoks er for så vidt at den Toolskjorta jeg setter mest pris på er Toolarmyskjorta.. hvor det faktiske egennavnet "Tool" ikke er å finne overhodet. Andre : A Perfect Circle european tour 2004 hoodie A Perfect Circle Thirteenth Step t-skjorte A Perfect Circle european tour/thirteenth step t-skjorte A Perfect Circle european tour 2004 longsleeve Aner ikke hvor jeg finner bilder av disse. Skulle jeg finne på å kjøpe noe bandmerch i fremtiden er ikke følgende dårlige råtips ; Björk, PJ Harvey og Portishead kunne vel også fått tredd seg inn på kroppen min i plaggets form. Hurra for meg. Vel bekomme. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Fin Tool samling da, har kun eyediagram. Fikk tak i hoodsa? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Finnes vel stort sett over hele webben til varierende schillingsatser. Prøv Goodrock eller Rockmerch. Endret 6. januar 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 KoRn, Iron Maiden og Metallica! Går skjelden med dem egentelig, bare når jeg er på musikk time! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 5 stk. Iron Maiden t-shirts 1 stk. Manowar t-shirt 1 stk. Judas Priest t-shirt 1 stk. Judas Priest long-sleeve 1 stk. Deep Purple t-shirt Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bare en svart Hard Rock Café t-skjorte kjøpt i Berlin Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå har jeg kjøpt en Led Zeppelin og en Motorhead England t-shirt. Just for fun! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Et par extol tskjorter er vel på vei. Burde ha vært her for lenge siden men.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Finnes vel stort sett over hele webben til varierende schillingsatser.Prøv Goodrock eller Rockmerch. Hvorfor havner jeg hos Microsoft når jeg trykker på Rockmerch? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Finnes vel stort sett over hele webben til varierende schillingsatser.Prøv Goodrock eller Rockmerch. Hvorfor havner jeg hos Microsoft når jeg trykker på Rockmerch? Litt tull med linken. http://rockmerchuniverse.com Væssgo. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har Bigbang sanasol t-skjorte Black Debbath femte statsmakt t-skjorte The Cumshots t-skjorte Dimmu Borgir t-skjorte Dimmu Borgir shorts Dimmu Borgir longsleeve In Flames best band t-skjorte Metallica t-skjorter (2 stk) Metallica hettegenser Motörhead England t-skjorte Satyricon t-skjorte Soundtrack Of Our Lives t-skjorte System Of A Down t-skjorter (2 stk) System Of A Down hettegenser Turboneger t-skjorter (3 stk) Turboneger deathpunk forever longsleeve Turboneger hettegenser Turbojugend dongerijakke Turbojugend jeans Og sannsynligvis et par plagg jeg har glemt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) 7stk Tool t-skjorter 1stk A Perfect Circle t-skjorte 1stk Tool hettegenser 1stk Katatonia t-skjorte 1stk Deftones t-skjorte 1stk Isis t-skjorte 1stk The Mars Volta t-skjorte 1stk Susperia t-skjorte 1stk P.O.D t-skjorte 1stk Seigmen hettegenser Endret 2. august 2006 av Alper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå