dePt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har et par T-skjorter og en genser fra Rise Against. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Har tre The Project Hate -skjorter Ei Dimmu-skjorte Ei Tool-skjorte Immortal-wristband Midian-smykke HIM-lue (gammel LOL) Har og et par Opeth-hansker, men de finner jeg ikke Endret 8. november 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 MANGE Metallica t skjorter Metallica ganser Jakke med bandpatcher Olajakke med bandpatcher 5 Stonegard t skjorter 3 Trivium t skjorter 3 Stonegard gensere 1 Trivium genser Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har nettopp bestilt disse to t-skjortene, håper de kommer snart: Disturbed KoЯn Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Sitter faktisk med en Foo Fighters t-skjorte på meg nå. Kjøpte den på konserten på Koengen i sommer. Sånn er den, bare at t-skjorten er hvit, og motivet er falmet rødt. Endret 9. november 2008 av Karlson Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Rockshop er bare dyrt, play.com er 10x bedre, ingen porto heller. Når jeg skulle lage account så måtte jeg gi fra meg informasjon om kredittkortet mitt. Er det noe farlig ?:S Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En led zeppelin,Ramones og black sabbath t-shirt. Det er det. Rockshop er bare dyrt, play.com er 10x bedre, ingen porto heller. Når jeg skulle lage account så måtte jeg gi fra meg informasjon om kredittkortet mitt. Er det noe farlig ?:S Nei, Ikke på Play.com Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Alle mine musikkrelaterte plagg er for harry til at jeg tør vise meg ute i offentligheten med disse. Jeg har en burzumskjorte, en Iron Maiden-t-skjorte og en Bad Religionlue. Kjøpt i min glade, rebelske ungdomstid. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 T-skjorter med Maiden, Misfits, Ramones, Manifest, Mötorhead, GNR og Exploited. Store hettegenserar med Nirvana og UK Subs, desse er flittig nytta av madammen som kosegenserar. Vailent har/hadde ein fantastisk vintage-serie, med T-skjorter med gamle bandmotiv og logoar. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eneste jeg har er en Tungtvann t-skjorte som er signert forran og bak Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Heisann! Er innom The Swords offisielle nettbutikk og ser på 3 tskjorter jeg vil bestille. Totalt kommer de 3 tskjortene på rundt 60$ inkludert frakt (USPS package eller stor konvolutt). Men hvor mye må jeg faktisk betale? Hvordan blir det med moms og toll, hva er reglene for dette? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da har eg skaffa meg to nye t-skjorter: Cannibal Corpse Og ei Behemoth! Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 2x Tool t-skjorter 1 Seigmen Genser 1 Marilyn Manson t-skjorte 1 Nine Inch Nails t-skjorte Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 T-skjorter: "Children Of Bodom - Something Wild" "Nightwish - Century Child" "Metallica - Master Of Puppets" "Metallica - ...And Justice For All" "Arch Enemy - Doomsday Machine" "Arch Enemy" Hettegensere: "Rammstein Lava Logo" "Opeth - Morningrise" (med glidelås) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjøpte meg en AC/DC og en Megadeth t-skjorte i vinterferien. Lenke til kommentar
Amily Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ingenting jeg kan komme på, men ønsker meg Coldplay, samt kanskje Nirvana, om det er om sangen "Where Did You Sleep Last Night". Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fikk en The Aquabats t-skjorte i posten her om dagen. Og brukt den siden. Råkul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå