.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fikk en Xasthur long sleeve på mandag Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er dårlig med musikkrelaterte klesplagg i mitt skap. Det eneste er vel en t-skjorte fra Roger Waters-turneen 2007. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Nye t-skjorter! Fornøyd som bare F! Cannibal Corpse - Kill Anthrax - Spreading The Disease Scar Symmetry - Pitch Black Progress Denne er bestilt, men ikke kommet enda: Dethklok - Go Forth And Die Endret 15. februar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har ikke så mye, men stadig på jakt etter nytt. Det er bare økonomien som hindrer meg da ikke musikkrelaterte klær har første prioritet: 1. stykk Finntroll t-skjorte med "Finntroll" foran pluss et motiv, og bakpå står det noe slikt no: "Vi som har det iskalla trollblodet" 1. stykk Iron Maiden t-skjorte: Number of the beast 1. stykk Hard Rock Cafè genser: London Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bare en Killswitch Engage t-skjorte tror jeg.. :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bestilte meg en slik en her for litt siden: Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Her stiller jeg dårlig, jeg har en Ralph Myerz and the Jack Harren band t-sjorte. Ikke mer enn det. Må skaffe meg noe metallica før konserten! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Siste innkjøp var ei Hüsker Dü-longsleeve. Fikk den for 5 pund på eBay. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har: Tsjuder longsleeve. 2 stk. Behemoth t-shirt. Windir - Likferd t-shirt. Emperor t-shirt. Enslaved t-shirt. Eternity t-shirt. Mistur t-shirt, og sikkert noen jeg har glemt. Bandklær er digg! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har bare en Ulver T-skjorte, men det skal jeg gjøre noe med! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I posten når som helst, wee! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vurderer å bestille meg en av disse Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Noen som har noen gode tips til nettbutikker som selger metal T-shirts og Hoods, gjerne noen som har produkter av band som ikke så veldig kjente type 1349, Origin, Anaal Nathrakh, Bloodbath..osv. Har vært innom butikker som: Rockshop.no, Rockzone.se, Metalmilita.co.uk og Rockablia.com. Endret 13. juli 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjøpte meg en Cavalera Conspiracy tour t-skjorte på hovefestivalen som ser neste slik ut: Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 en god del ting her.. Mastodon - Blood Mountain tee Dream Theater - Octavarium/tour tee [fake/billig] Meshuggah - Catch Thirtythree/tour tee Turboneger vanlig tee Turboneger - Turbojugend denimjakke Sepultura - Roots tee Metallica - Kill Em' All/Ride The Lightning genser Stonegard - From Dusk Till Doom tee Down svettebånd Iron Maiden svettebånd og En rød t-skjorte signert av alle i Dundrbeist er vel en Dundrtrøye nå Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjøpte meg en Cavalera Conspiracy tour t-skjorte på hovefestivalen som ser neste slik ut: Hehe, jeg å. Første jeg gjorde etter konserten var å gå bort i merch standen å kjøpe en slik i svart. Har også en Opeth Longsleeve(Ghost reveries) og en pantera t-skjorte. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har to Led Zeppelin-tskjorter, en AC/DC-tskjorte og AC/DC-genser. en svart gensert med den berømte "Anrachi A"-en og en Nirvana-tskjorte (i Amerikasnk XL, så den er bittelitt stor=P) Vurderer å kjøpe mer snart... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har et par Satyricon t-skjorter som fortsatt holder koken - de tåler faen meg allt. Resten er enten utvaska eller uttøyd i halsen, og som en konsekvens av det brukt for å vaske dass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har ei Metallica-tskjorte som er gamal og kjedeleg, og ei Tyr-tskjorte med eit vikingskip og paa baksida saa er det eit vikingskjold med Faeroyane sitt flagg sine fargar ogsaa staar det "Faeroyar mitt land" Har ikkje ae oe aa pga Ubuntu er slem <.< Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal vi se T-shirts Ulver - Vargnatt Atheist - Unquestionable Presence En med Mayhem-logoen på Disgorge - Chronic Corpora Infest Carcass - Reek of Putrefaction Ulver - Blood Inside Longsleeves Belphegor - Pestapokalypse VI Emperor - death rider candlelight Kommer mer med tiden Hoodies: Death sølvlogo Behexen - Rituale Satanum Nihilist - Morbid Devourment Andre ting Morbid Angel jakke Motörhead veske Blir nok mye mer med tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå