Mountain Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har to Red hot chili peppers, en AC/DC og en Foo Fighters. T-skjorter alle sammen. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jimi Hendrix genser Guns N' Roses T-skjorte Nirvana T-skjorter Metallica T-skjorter Deep Purple -T-skjorte Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Cradle of Filth-t skjorte x2 (2 forsjellige) Dimmu Borgir-t skjorte Burzum- t skjorte Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) 1 Turbojugend jakke 5 Turbonegro t-skjorter elns 1 Seilerhatt 1 Motorhead t-skjorte 1 Iron Maiden t-skjorte 1 Mötley Crüe t-skjorte Bruker ikke de musikkrelaterte t-skjortene mine til vanlig, men det blir som regel brukt til trening eller konserter. Endret 7. januar 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har Foo Fighters og In Flames t-skjorter. Kommer antakelig til å kjøpe en Kamelot t-skjorte når jeg skal på konsert, og kommer nok til å bestille meg en Metallica t-skjorte. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjøpte på eBay for litt siden: 1 x Black Flag t-skjorte med den berømte logoen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk meg en Emperor genser rett før nyttår, og da har jeg: 1stk: Emperor genser 2stk: Iron Maiden t-skjorter 1stk: In Flames Long Sleeve 1stk: Queen t-skjorte 1stk: Fender t-skjorte (om det telles?) 1st: Wacken Open Air t-skjorte 1stk: Metallica beltespenne Lenke til kommentar
OomarteoO Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har faktisk ingen Men jeg ønsker meg veldig! Noen som vet om en internettside hvor jeg kan kjøpe litt forskjellige band t-skjorter og sånn? Led Zeppelin o.l Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Rockshop er bare dyrt, play.com er 10x bedre, ingen porto heller. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 rockhop er temmelig nytt, så om de får økonomisk fotfeste kan det jo hende at prisene synker etterhvert Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Metallica-T-skjorte og Metalliacaps Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har The Clash sko, Ramones T-shorte og to Raga Rockers T-shorte! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har en Iron Maiden (the number of the beast), som er allt for lita nå Også har jeg en Dark Side of the Moon skjorte (Pink Floyd for de som av en eller annen grund ikke skulle vite det) Lenke til kommentar
OomarteoO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe tusen takk for alle forslag da : ) Har bestilt med Led Zeppelin t-skjorte nå : D Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har i alle fall noen T-skjorter. Slipknot, Opeth, Metallica.. Og så har jeg Nirvana pulsvarmer. Endret 9. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 2 x Metallica t-skjorter 2 x Iron maiden t-skjorter Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har en Thomas Dybdahl-t-skjorte. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpt på eBay nå nettopp. 1 x Minutemen t-skjorte 1 x Hüsker Dü t-skjorte (min tredje, noe som er mye med tanke på hvor få det finnes av dem) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Respekt for Minutemen t-skjorta.. Kjøpte en Jimmy Eat World t-skjorte på konserten deres 4. feb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå