Snurreleif Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjøpte At the gates skjorte forleden dag, "the red in the skies is ours". Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Litt lenge siden jeg kjøpte dette, men siste band-tees jeg kjøpte var: Type O Negative - Bloody Kisses - 20 Euro fra EMP Type O Negative - Negative - 20 Euro fra EMP Amon Amarth - Asator - 20 Euro fra EMP Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) må oppdatere litt fra sist 1stk Isis t-shirt 1stk Isis hoodie 1stk Converge t-shirt 1stk Flatlands t-shirt 2stk Rosetta t-shirt 1stk Pelican hoodie 1stk Jesu hoodie 1stk Godflesh hoodie 7stk Tool t-shirt 1stk A Perfect Circle t-shirt 1stk Tool hoodie 1stk Katatonia t-shirt 1stk Deftones t-shirt 1stk The Mars Volta t-shirt 1stk Susperia t-shirt 1stk P.O.D t-shirt 1stk Seigmen hoodie Endret 5. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) 4 Dream theater t-skjorter + en caps : Systematic Chaos, Chaos in Motion, Awake, mørk grønn-brun en med Dream Theater-logo skrevet nedover på høyre siden 2 AC/DC t-skjorter - Are you ready (husker ikke den andre) 1 Iron Maiden t-skjorte - The Number of Beasts 1 Postgirobygget t-skjorte (Skal vi ule? PGB på skuldra..) AC/DC smykke ^^ Endret 5. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har en selvlaga Dire Straits tskjorte. Fikk så lyst på ei ny ei, så faren til en venn kunne trykke, så da var det jo i boks! Endret 6. oktober 2007 av Penrin Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Dobbel.. Endret 6. oktober 2007 av Penrin Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skal vi se. Har 3 Metallica T-skjorter: Kill em' All, St-anger Tour skjorte og en med bandbildet. Har også to Metallica gensre: en fra St-anger Touren og en med Chutulu bilde Circus Maximus Isolate T-skjorte Dream Theater Chaos in Motion Tour skjorte. Det var mindre enn jeg trodde gitt. Har sikkert glemt noen da jeg ikke har alle mine gamle klær her jeg bor nå. Det er dog veldig sjelden jeg bruker slike "typiske" Metalband skjorter med stort trykk på fremsiden, siden det sjelden passer til resten av klærne. Brukes som oftest når man skal på konserter og lignende. De gjør seg også bra på veggen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 To nye The Project Hate-tskjorter: Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Green Day t-skjorte (av eldre dato) Bad Religion t-skjorte (vanlige logo) H2O t-skjorte (NYC hardcore band) Åsså har jeg en "god save america" t-skjorte, spiller på Sex Pistols "God Save the Queen".. + div. selvlaga t-skjorter (tusj, selvtrykk) Men ønsker meg sterkt en Jimmy Eat World t-skjorte og en Aquabats t-skjorte.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Liker denne T-skjorta veldig godt! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 T-skjorter: 1349, Carpathian Forest, Gorgoroth, Immortal, In Flames, 3 stk av Kiss (gamle.. altfor store eller for små), Mayhem, Ragnarok, Taake Longsleeve: Immortal Annet: Kiss-caps, In Flames-lue (ltd edition) og In Flames krus. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 In Flames krus. hvor fikk du det?? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 In Flames krus. hvor fikk du det?? Kjøpte det på Musikkverket. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 en Trivium t-skjorte. to Machine head t-skjortet. en Mastodon t-skjortet. en Opeth t-skjortet. en sykt gammel slipknot t-skjortet. en slayer t-skjortet. en unearth t-skjortet. en Queens of the Stone Age t-skjortet. en in flames Genser. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har en Kill'em all t-skjorte og en Foo Fighters genser Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fikk lånt meg penger til Vicious Art-tskjorte på konsert i går. "...is growing sicker and sicker!" Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hmm. Skal vi se. 1stk Foo Fighters t-shirt 1stk Bigbang t-shirt 1stk Coheed & Cambria t-shirt 4stk Dream Theater t-shirts 1stk Pagan's Mind hoodie 2stk Pink Floyd t-shirts + 1stk caps 1stk Mastodon t-shirt 1stk Opeth t-shirt 2stk Muse t-shirts 1stk Pain of Salvation t-shirt 2stk Iron Maiden t-shirts 1stk Led Zeppelin t-shirt 1stk Killswitch Engage t-shirt + 1stk bandana 1stk Bring Me The Horizon zip-hoodie 1 par Six Pistols sko 1stk Ramones jakke 1stk Misfits belte Tror det var alt. Endret 28. oktober 2007 av LueDotten Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvor fikk du kjøpt Pain of Salvation skjorta hen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvor fikk du kjøpt Pain of Salvation skjorta hen? Konserten på John Dee tidligere i år. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gammel Spicegirls tshorte. Rocker fremdeles den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå