Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Da har TPH-tskjortene ankommet <3 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) 2 dimmu 2 ozzy 1 rammstein 1 montely crew (og 1 finntroll flag vis jeg kan nevne det her) Endret 7. september 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Siste innkjøp inkluderer ein rød Spinal Tap t-skjortes, Ramones, Slayer og Iron Maiden. Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 1. Pink Floyd 1. ACDC (for liten.. har vokst 20 cm de siste 2 årene) 1. Zeppelin Får snart i posten; ZZ Top Lynyrd Skynyrd Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) 5 Iron Maiden 1 Trivium T-skjorter Endret 3. september 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner egentlig ikke hvilken interesse folk har av å vite hvilke skjorter andre har. Greit nok hvis man har anskaffet seg en sjelden t-skjorte av ett band man liker, men når folk ramser opp som om det skulle være en konkuranse... Litt on-topic: den Spinal Tap skjorta misunner jeg Ed Hunter værtfall! Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg har tre "musikkrelaterte" t-skjorter. En The Clash, en Arcade Fire og en Queens of the Stone Age. Endret 3. september 2007 av Avenula Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kjøpte ny dimmu t shorte her i får gårs Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg tre nye gensere. Megadeth Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Pink Floyd t-skjorte Nirvana - T-skjorte og en Slash T-skjorte Ellers en veldig rock relatert skinnjakke med Sex Pistols buttons + Noen slitte jeans og Converse:P Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har fire Iron Maiden t-skjorter, en Metallica t-skjorte, en Ozzy Osbourne t-skjorte, en Peel t-skjorte, en Vesen t-skjorte og både Iron Maiden og Ozzy Osbourne-skjerf om det telles. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 har en Pagan's mind t-skjorte og en chuck berry t-skjorte + en ac/dc t-skjorte. har en pagans mind ziphood også Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 har en Pagan's mind t-skjorte og en chuck berry t-skjorte + en ac/dc t-skjorte. har en pagans mind ziphood også 9449650[/snapback] Naboen min er pianist i europa-tour-bandet til Chuck Berry! Jævli dyktig fyr. OT: Jeg har noen plagg av bla. Insomnium, Opeth, Ulver og Ihsahn. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Til dags dato har jeg nå: En Immortal Longsleeve. En In Flames t-skjorte. En Mayhem t-skjorte. En Ragnarok t-skjorte. En In Flames lue. En In Flames kopp. (er ikke akkurat ett plagg, men jaja.) Tre Kiss t-skjorter. En Gorgoroth t-skjorte. De fleste er anskaffet på Musikkverket eller konserter. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Windir - Likferd longsleeve Windir - 1184 t-skjorte Mayhem - Fall of Seraphs (sang fra Wolf's Lair Abyss) t-skjorte Skal kjøpe et lass med Mayhem longsleeve så snart jeg gidder (plastichead.com har en del som er så billige at man slipper toll osv). Vil forresten minne om at om pundkursen holder seg så lav som den er nå, så kan man kjøpe longsleeves for ca 230 og t-skjorter for ca 180 inkl frakt uten å betale moms/toll osv fra plastichead.com. De har også en del band merch som er langt billigere enn dette da det er lite populært. edit: Kan vel også nevne at jeg alltid prader rundt i "bm-jakke" og m-77, og det er jo på sin egen måte ganske musikkrelatert. Endret 12. september 2007 av Innos Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kjøpte meg akkurat Justice zip up, 600 kr circa på EMP Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet hvor jag kan skaffe meg en korpiklaani eller tommermenn hetter genser eller T-shorte Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Naboen min er pianist i europa-tour-bandet til Chuck Berry! Jævli dyktig fyr. 9450071[/snapback] Onkel'n min spiller i band med pianisten OnT: Jeg har (alt er t-skjorter): - Iron Maiden - The Number Of The Beast - Iron Maiden - Visions Of The Beast - Rolling Stones - A Bigger Bang Tour (Kjøpt på Valle Hovin, 07) - Ozzy Osbourne (Random, kjøpt på Lerkendal, 07) Har nettopp bestilt meg ei Offspring-t-skjorte også. Så har jeg to Steinkjerfestivalen-crew-t-skjorter. Ja, har forresten et Stones-skjerf også. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen som vet hvor jag kan skaffe meg en korpiklaani eller tommermenn hetter genser eller T-shorte 9480030[/snapback] www.tommermenn.no. Trykk på "webshop"... Jævli fett band! Skal kjøpe meg en genser eller ei t-skjorte snart jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå