Agnii Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Har en Mew t-skjorte som er høyt elsket. Endret 20. mai 2007 av Agnii Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 synes trådstarter kunne godt lakt med noen linker til bra sider der du kan kjøpe t shirts, så hadde posten også blitt bra vettu Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 En ramones skjorte En skjorte med " Indie rock" motiv En skjorte med " Death Metal" motiv Alle kjøpt på marked i Spania Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 synes trådstarter kunne godt lakt med noen linker til bra sider der du kan kjøpe t shirts, så hadde posten også blitt bra vettu 8658843[/snapback] Har ein samletråd for det ein plass på forumet. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Bathory - Bathory - T-shirt Bathory - In memory of Quorthon - T-shirt Bathory - Nordland - Longsleve Burzum - Det som en gang var - Hood Burzum - Hlidskjalf - Hood Carpathian Forest - FUCK YOU ALL ! - Longsleve Carpathian Forest - Slave of satan Darkthrone - True norwegian black metal - Hood Dimmu - Borgir - Stormblåst - Hood Dimmu - Borgir - Norsk flagg med pentagram - hood Dimmu - Borgir - Dimmu logo Dimmu - Borgir - Death Cult Armageddon - Longsleve Dimmu - Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia - t-shirt Disiplin - Anti-Life - T - shirt Empeor - Longsleve Emperor - In the nightside ecelipse - T-shirt Gorgoroth - Under The sign of hell - Longsleve Gorgoroth - Twilight Of The Idols - Hood Gorgoroth - Twilight Of The Idols (In Conspiracy With Satan) - Longsleve Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam - Longsleve Gorgoroth - Pentagram - Longsleve Gorgoroth - Antichrist - Hood Gorgoorth - Infernus - T-shirt Gorgoroth - Gaahl - Longsleve Gorgoroth - King ov hell - Longsleve Gorgoroth - Symbol of satan- Longsleve Immortal - Blizzard beasts - T-shirt Immortal - Demons Of Metal - T-shirt Immortal - One by one - T-shirt Immortal - At the heart of winter - Longsleve Immortal - Pure Holocaust - T-shirt Mayhem - In Memorium - Hood Mayhem - Chimera - Hood Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas - T-shirt Nattefrost - Terrorist - T-shirt Nattefrost - Terrorist Nekronaut Nattefrost - Blood an vomit Satyricon - Now Diabolical - Longsleve Taake - Nattestid Ser Porten Vid - Longsleve Taake - Helnorsk Svartmetall - T-shirt Zyklon B - Blood must be shed - Hood Pluss flere, kommer ikke på fler i farten Endret 23. mai 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Fikk denne til bursdagen. I for i gårs ^^. Endret 2. juni 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fikk denne til bursdagen. I for i gårs ^^. 8766949[/snapback] Har også den, fikk den i Amerika for en uke siden. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror den var bestillt fra hottopic.com. Kjempe side, bare synd at frakten blir like dyr som selve genseren Endret 2. juni 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Har en t-skjorte som jeg kjøpter etter Waters-konserten i Bergen. Skulle gjerne hatt flere musikkrelaterte klær, men økonomien er et stort hinder. Endret 2. juni 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) *slett dette innlegge* Endret 2. juni 2007 av Alper Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det eneste jeg har er en Children of Bodom t-skjorte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg fikk meg endel nye musikk relaterte klær i USA. Blant annet 2 tool t-skjorter, en long sleeve t-skjorte. En cap, en lommebok, et par trommestikker og jeg har bestilt en munkejakke fra toolband.com. + 3 Roger waters t-skjorteer fra gigen i NJ. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 a-ha, lifelines tour skjorte! Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Yndlingsgenseren min da jeg var 5 var en hvit Spice Girls genser. Ellers ser yndlings t-skjorta mi nogenlunde sånn ut: Har også en med Vamp-logoen på fra en konsert i spektrum. Har sinnsykt lyst på en med Foo Fighters! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Tskjorter: 7. Iron Maiden tskjorter 1. Enslaved tskjorte 1. Motörhead tskjorte 1. Emperor tskjorte 1. In Flames tskjorte 1. Nightwish tskjorte 1. Slayer tskjorte 1. Marilyn Manson tskjorte 1. Burzum tskjorte 1. Lamb of God tskjorte 1. The Project Hate MCMXCIX tskjorte 1. Vicious Art tskjorte Gensere: 1. Burzum genser 1. Silent Vanquish genser 1. Marilyn Manson genser 1. Emperor genser 1. Manowar genser Annet: 1. Cannibal Corpse lue *Favorittene. edit: Denne får jeg snart i posten Endret 27. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Denne, i tillegg til en Mars Volta-tskjorte og en Snoop-tskjorte fra konserten i Hell (fant ikke bilde av noen av dem). Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vel.. Jeg har 3 Stonegard t-skorter. 4 Metallica t-skjorter. 1 Trivium t-skjorte. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jau: 1stk. Iron Maiden The Trooper- hettegenser. 1stk Iron Maiden AMOLAD- t-skjorte. 1stk Iron Maiden A Real Live Dead One- t-skjorte 1stk Iron Maiden Dance Of Death- t-skjorte. 1stk Iron Maiden AMOLAD- skjerf. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor er det dere kjøper 'musikkrelaterte klær'? Har dere noen butikker i Norge som dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå