Neslepaks Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Denne låg i postkassa i går. Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) T-skjorter: To Slayer Vreid Khoma To Pyro Opeth En altforliten lyseblå Lydverket Motörhead Dissection (anti cosmic metal of death!!1) + en Motörheadpatch på jakka mi. Endret 7. februar 2007 av Alabaster Lenke til kommentar
sh- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 syntes det er så mange folk med Motorhead skjorte som ser så skumle ut. skalla hår og mye sjegg, og ser farlige ut Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 syntes det er så mange folk med Motorhead skjorte som ser så skumle ut. skalla hår og mye sjegg, og ser farlige ut 7892140[/snapback] De jeg vet om er langt ifra skumle . T-skjorter: Deep Purple (kjøpt på konsert) AC/DC Amulet Iron Maiden (kjøpt på konsert) Dimmu Borgir Og en Immortal genser Lenke til kommentar
Lazydog Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 T-Skjorter: 1x Led Zeppelin T-skjorte 1x Pink Floyd T-skjote (kjøpt på konsert) 2x Deep purple t-skjorter + 1 Deep purple genser Har også ein drøm om å kjøpe ei Turbonegro og Queens of the stoneage t-skjorte. Trenger bare litt penger først Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har nå også en Silent Vanquish hettegenser. Favoritten av de jeg har hittil. Herlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jesu hettegenser Isis hettegenser Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Witchcraft - S/T t-skjorte Death - Scream Bloody Gore t-skjorte Death - Human t-skjorte Atheist - 2006 tour t-skjorte Motörhead England t-skjorte Iron Maiden - Piece of Mind t-skjorte To stk. Led Zeppelin t-skjorter Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas t-skjorte Slayer t-skjorte Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk longsleeve Emperor - In the Nightside Eclipse longsleeve Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har 5 The Offspring t-shorter, 3, Foo Fighters t-shorter, 1 Rage Against The Machine t-shorte, 1 Red Hot Chili Peppers t-shorte og en Nirvana hettegenser. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har faktisk ingen 3311087[/snapback] Ikke jeg heller.. Kanskje det har noe med at jeg for det meste hører på dance? Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 har altfor mangen Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 syntes det er så mange folk med Motorhead skjorte som ser så skumle ut. skalla hår og mye sjegg, og ser farlige ut 7892140[/snapback] De jeg vet om er langt ifra skumle . T-skjorter: Deep Purple (kjøpt på konsert) AC/DC Amulet Iron Maiden (kjøpt på konsert) Dimmu Borgir Og en Immortal genser 7893082[/snapback] Kremt. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 T-skjorter: Soundgarden - Badmotofringer BigBang Foo Fighters Red Hot Chili Peppers Queen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fekk Witchcraft T-shirt idag! Tok si tid, bestilte i fjor ein gong.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Alper: Isis-genser KOR? Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har - Slayer t-skjorte -Pink floyd t-skjorte ( fikk da jeg ble født, kjøpt på en konsert ) - Roger waters skjorte, kjøpt i stavanger i fjord sommer - In flames genser, caps & t-skjorte - Children of bodom genser That's it! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har blitt et par fra play.com i det siste. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 trivium - genser trivium - t-skjorte slipknot - t-skjorte lamb of god - t-skjorte Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Alper: Isis-genser KOR? 7980261[/snapback] her http://www.bluecollardistro.com/isis/produ...=243_247&store= Lenke til kommentar
PonyGirl Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Gah. Har Ramones Nirvana x hvor mange t-skjorter vet hvem? Jimi Hendrix x 2 Red Hot Chilli Peppers The Who (faktisk lik den i posten litt over min) som jeg kommer på nå. Forøvrig er det å nevne at jeg aldri går med dem lenger, sett bort fra som pyjamas, da jeg ikke hører noe særlig på noen av disse lenger, med untak fra Mr. Hendrix, og at jeg har fått nye prinsipper etter at jeg kjøpte dem. Hvorfor skal jeg betale penger for å vise slike kommer band, de er jo j***a rike fra før av? Angrer på at jeg ikke kjøpte meg en Blood Brothers t-skjorte på konserten deres tidligere denne måneden Endret 21. februar 2007 av PonyGirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå