Neslepaks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvor får jeg kjøpt satans hettegensere? Jeg vil ikke ha kun LS, det er fuckings kaldt her i norge. Jeg vil ha skikkelig fornuftige hettegensere, NO! Edit: Det er også viktig at butikken selger gensere innenfor black metal/punk/thrash/rock, med muligheter for å kjøpe i størrelsen M eller L. 7230477[/snapback] razamataz.co.uk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvor får jeg kjøpt satans hettegensere? Jeg vil ikke ha kun LS, det er fuckings kaldt her i norge. Jeg vil ha skikkelig fornuftige hettegensere, NO! Edit: Det er også viktig at butikken selger gensere innenfor black metal/punk/thrash/rock, med muligheter for å kjøpe i størrelsen M eller L. 7230477[/snapback] razamataz.co.uk 7810360[/snapback] linken funker ikke Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har følgene musikkrelaterte klær: -Nirvana t-skjorte som er aaaaaaaaaaaalt for stor -The Doors lue -Velvet underground sokker -Blues Brothers sokker Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Prøv denne! 7811761[/snapback] takker! så dem hadde en jævlig kul My Dying Bride longsleeve som jeg vurdere å kjøpe. Noen som har erfaringer med den nettshopen? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Prøv denne! 7811761[/snapback] takker! så dem hadde en jævlig kul My Dying Bride longsleeve som jeg vurdere å kjøpe. Noen som har erfaringer med den nettshopen? 7812422[/snapback] Rask levering, billige klær, dyr frakt. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Red Hot Chili Peppers t-skjorte Skulle gjerne fått tak i noen kule The Doors klær å, noen som vet av noe? Endret 30. desember 2008 av Compsognathus Lenke til kommentar
puts Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 sort "okayplayer."-t-skjorte Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Red Hot Chili Peppers t-skjorteog tatovering. Skulle gjerne fått tak i noen kule The Doors klær å, noen som vet av noe? 7813278[/snapback] på allposters.com har de endel grei plass å handle, bestilte en APC t-shirt derifra en stund tilbake.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet om Pearl Jam skjorter? (ikke så dyre helst..) Eller den derre klassiske Ramones skjorta med bilde av bandet og RAMONES over i hvitt. Har leta, men uten hell. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Uff, jeg har Opeth t-skjorte og Emperor genser/jakke. Begge er beregnet på jenter, litt små til meg egentlig, og jeg synes da det er jævlig diskriminerende at jeg ikke passer inn i XL jentestørrelse bandstæsj. Hva er poenget? Er det at alle jenter skal gå med bar mage og se ut som små horer? Blæh Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bestilte meg Immortal genser (Sons of Northern Darkness) og In Flames dogtag. Venter bare på at de skal komme nå... Når de kommer har jeg: In Flames lue (Limited edition <3) In Flames krus In Flames dogtag Immortal genser 2X Kiss t-skjorter Kiss caps Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 2x Turboneger t-sjorter 1 par Turboneger sko 1x Maiden t-skjorte ikke mer enn det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har en rød Elton John-t-skjorte, med en svakt omriss av han på fronten, og en EJ-logo i nakken, samt en Muse-t-skjorte med dette bildet på brystkassa og et merkelig lite bilde av en man med prikker rundt i nakken. Tror det er alt. Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ehm. jeg har en AFI t-skjorte. Har sikkert noe mer, men jeg husker ikke jeg, for jeg har så sykt masse klær Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) 1x Wacken Blackstage 2006 1xGates Of Metal 2005 1xEddie Rips Up Europe 2005 (eller 4?) 1xEmperor E-shield Longsleave 1xEmperor-IX Equilibrium Longsleave 1xEmperor-Wrath Of The Tyrant t-shirt 1xEmperor-Rider T-shirt 2xmayhem hoodie 1xmayhem-deathcrush t-shirt 1xImmortal -SoND longsleave 1ximmortal hoodie 1xslayer original logo hoddie 1xburzum-det som engang var t-shirt 1xRage-Unity longsleave 1xTNBM hoodie 2xDarkthrone TNBM hoodie 1xDark Tranquillity character t-shirt 1xSabaton logo t-shirt Går litt penger på klær når man er på wacken/neseblod Endret 1. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En gigantisk Pearl Jam t-skjorte (XL) som brukes som veggpynt ettersom jeg er en liten tass og misliker å tusle rundt med nattkjoler. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I dag fikk jeg min etterlengtede Placebo t-skjorte fra Play.com for 60,- inkl. frakt. Knallfornøyd! Venter på Clap Your Hands Say Yeah t-skjorte med special edition trykk i forbindelse med den nye plata Some Loud Thunder. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 siste leveranse band-tskjorter: +clap your hands say yeah-some loud thunder-tskjorte (jeg vet at det er utilgivelig å fly rundt med bandtskjorter av band du aldri har sett [beatles og pixies], men jeg er play.com-addict og kan ikke noe for det.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå