Ustedalen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er det beste stedet å kjøpe musikkrelaterte klær (merk: Metal) på nettet? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har noen band t-skjorter, that's it. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er det beste stedet å kjøpe musikkrelaterte klær (merk: Metal) på nettet? 7731650[/snapback] Har ikke funnet et sted som er skikkelig bra når det kommer til metall. Rockzone. se fokuserer ikke kun på metall, men har en rimelig gode samling. Har de mest kjente metallbandene liksom. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har en Floyd-skjorte og en Eric Clapton turné-skjorte. Begge er billig ripoff-dritt kjøpt for en hundrelapp fordi jeg trengte en t-skjorte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har Led Zeppelin, Neil Young og Guns 'n Roses T-sjorte. Har også en Quartfestival t-sjorte. Men kommer nok til å kjøpe en Pink Floyd eller Roger Waters t-sjorte for 28. april Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har to sytem of a down t-shirts... Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Idag kom den nye hvite Bloodbath t-skjorten som jeg har ventet på i to lange uker i posten Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 noen her som har bestilt musikkrelarte klær fra Cinder Block før? hvor lang tid tar det før du får varene? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har ei Kaizers Orchestra t-skjorte kjøpt i fulla etter den siste konserten deira. Er faktisk litt tøff. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kjøpte meg nylig en Amon Amarth t-skjorte og hettegenser, en Nile hettegenser, og en Opeth hettegenser Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 fikk denne Converge t-shjorta idag Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har et Dimmu Borgir-wristband En The Project Hate-skjorte som jeg bestile direkte fra deres koselige forum Dimmu Borgir t-skjorte Opeth-beltespenne som jeg har sydd på beltet selv CoF Midian-smykke Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har vel egentlig en Celtic Frost beltespenne, et Slayer wristband, et Mayhem halskjede, og av hoods blir det vel Emperor og Keep of Kalessin(sistnenvte kjøpt på konserten på garage). Ellers blir det t-skjorter av Amon Amarth, Pink Floyd, Slayer(høyt antall), Iced Earth, Death, Dissection, Manowar, Immortal, Burzum, Emperor, Enslaved, Finntroll, Koldbrann, Gorgoroth, Hypocrisy, Judas Priest, Carpathian forest, King Diamond, Ulver, Mayhem, Morbid Angel, Cannibal Corpse, Deicide, Mötörhead, Ozzy Osbourne, Pantera, Queens of the stone age, Stonegard, Sepultura, Sodom, Satyricon, Strapping Young Lad, Zyklon, Zyklon-B, Taake, Vader, Venom, Windir, Vreid, Vintersorg, Paradise Lost, W.A.S.P, Mastodon, Children of Bodom, Kiss, Megadeth, Iron Maiden, Ensiferum, Exodus, Darkthrone, Carcass, Celtic Frost, Black Sabbath, Bathory, AC/DC, Accept, 1349 m.fler. Og et så stort antall longsleeves at jeg ikke orker å ramse det opp... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Iron maden genser Guns n roses trøye Motorhead genser pink floyd trøye Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har Led Zeppelin, Neil Young og Guns 'n Roses T-sjorte. Har også en Quartfestival t-sjorte. Men kommer nok til å kjøpe en Pink Floyd eller Roger Waters t-sjorte for 28. april 7738918[/snapback] Også kjøpte jeg en Pink Floyd - The wall T-sjorte i dag Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noen som vet om noen bra norske nett-shops hvor jeg kan kjøpe band klær? Er spesielt ute etter en slik genser: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 der du fant det bilde fra :!: Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 der du fant det bilde fra :!: 7809146[/snapback] Nei, de tar bare imot telefon bestillinger... Ikke nettbestillinger. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har en vakker Queen-tskjorte, og jeg skal nok kjøpe mer ja! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Gidder ikkje ramse opp alt her. Her er eit utdrag: - AC/DC - Aura Noir - Bathory - Blood Red Throne - Burzum - Cannibal Corpse - Carburetors, The - Carpathian Forest - Darkthrone - Death - Disiplin - Einherjer - Enslaved - Exodus - Grave - Iron Maiden - Mayhem - Metallica - Mindgrinder - Morbid Angel - Motörhead - Nile - Nuclear Assault - Obituray - Sarcofago - Satyricon - Sepultura - Slayer - Testament - Usurper - Venom - Zyklon - Endret 28. januar 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå