aemil Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har en gammal, slitt Metallica - Master of Puppets t-skjorte, en Rammstein t-skjorte fra tour '04, og en Bob Marley t-skjorte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpte meg nettopp en ULTRAKRIEG skjorte: Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 En Metallica t-skjorte som lillesøstra mi kjøpte i by-gave til meg Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tja jeg har hvertfall ei Manowar og ei roskilde t-skjorte.Også har jeg selvfølgelig en sputnik bokser....hehe...det blir ikke bedre.Har sikkert no mer å men jeg husker ikke nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 tskjorter: the clash sex pistols x 2 darkthrone motorhead danzig slayer black sabbath gensere: led zeppelin the misfits + Aerosmithpysj, the misfits sko, the misfits veske. Hurra, hurra. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har en rimelig slitt COF genser fra 99,har ikke hjerte til å kaste den. Har eller en Venom genser,3 Burzum t-skjorter,og litt mer av Dimmu B. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Arsis T-shirt The Faceless Zip-up hoodie Wintersun T-shirt 2 Norther T-shirts Moonsorrow longsleeve Slayer T-shirt Freedom call Zip-up hoodie Children of Bodom Zip-up hoodie Dragonforce T-shirt Kalmah T-shirt +masse annet :!: Endret 10. januar 2007 av Wintermadness Lenke til kommentar
Nied Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Slipknot T-Shirt, og en SOAD T-Shirt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har Kvam og Sellanrå Skolekorps t-skjorte jeg Maange av dem og faktisk De er ekstreemt god å gå med Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har en band t-skjorte, og det er Opeth Leita faen meg halve London rundt etter den! Dog, det var verdt det ^^ Ønskeliste: Enda en Opeth t-skjorte. Pain of Salvation t-skjorte. Dream Theater t-skjorte. Skal på Iron Maidenkonsert i november, kanskje det blir ei t-skjorte på meg da Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har ei In Flames t-skjorte og en genser,tenkte jeg skulle få meg nye bandklær snart Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 .. skummelt nok, så har jeg faktisk en Scandinavia tskjorte Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Oh shit, I forgot! Jeg har JMJ Tee... Lenke til kommentar
stengah Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Meshuggah hettegenser 3312397[/snapback] Waaaaaants Sjøl har jeg nettopp skaffa en Ulver t-skjorte og så har jeg en gammel Pantera t-skjorte. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har T-skjorter av disse Bandene: In Flames Metallica Marilyn Manson Led Zeppelin Red Hot Chilli Peppers Har en Metallicagenser også =) Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 T-skjorter: Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - Give me Ed til I`m Dead (tour 2003) Iron Maiden - Eddie som rekker finger Alice Cooper - ? Metallica - Nowhere else to roam tour 94` Metallica singlet med en slags djevel på. Hoodies: Iron Maiden - The Trooper Lenke til kommentar
sh- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hvor kan man få de billigste Metallica sjortene? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har bestilt denna tshorta: Det er et band, og de er sjef. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har TLZ sine. Holder det? Neh. Har vel noen bandshirts og litt sånn, tror jeg har nevnt det allerde. :] Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvor får jeg kjøpt satans hettegensere? Jeg vil ikke ha kun LS, det er fuckings kaldt her i norge. Jeg vil ha skikkelig fornuftige hettegensere, NO! Edit: Det er også viktig at butikken selger gensere innenfor black metal/punk/thrash/rock, med muligheter for å kjøpe i størrelsen M eller L. Endret 6. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå