Mrs Hatta Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Noen norske butikker som selger slike klær? Har sjekket på Krapyl i det siste, men de har jo ikke noe på lager 6570881[/snapback] Hvor i norge har du planer om å kjøpe muskkplagg? Jeg vet at på Bodymap i Oslo får du kjøpt en del bandgreier, men det er jo mest innen metal, samme med Apollon i Bergen. Men skal du ha sånne yo-yogreier får du kjøpt det på alle torg og sånne sjapper som selger fake ting Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Free Record Shop selger en del musikkrelaterte t-skjorter her jeg bor, SoaD, Metallica, Green Day osv, ikke så stort utvalg da. Bestilte btw en Meshuggah tee fra den ene butikken som ble linka opp på forrige side, med chaosphere logoen, den er knall Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har to roskilde gensere også skal jeg gå til innkjøp av Kakkmaddafakka tskjorte asap zulu.. Utenom det så bruker jeg bare helt vanlige hvite tskjorter - hsds Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er det en grunn til at Burzum LSen min forsvinner hele tiden? Hver gang jeg skal gå med den finner jeg den ikke. Hatt den i snart to uker og har bare brukt den noen timer. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg har en bunke/hel haug med Metallica t-shirts og Cannibal Corpse t-shirt. Ja søren..Den glemte jeg..Har Burzum t-shirt og..hehe Endret 29. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
ramones Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har to guns n roses t skjorter, en use your illusions 1, og en med den valige logoen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har ingen.. 6578597[/snapback] Så kjøp noen da vel! www.allposters.com www.rockzone.se Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hadde en megadeth t-skjorte en gang for ikke så lenge siden (men den ble spist opp, hvertfall var det masse hull i den) Så nå sitter jeg igjen med 2 Iron maiden t-skjorter. Får vel skaffe noe fler av diverse band snart syns jeg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har ingen.. 6578597[/snapback] Så kjøp noen da vel! www.allposters.com www.rockzone.se 6578664[/snapback] www.play.com Løp&kjøp! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 fikk A Perfect Circle t-shjorta i posten idag Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den var jævlig stilig Alper! Jeg kommer nok tilbake med noen kule klesplagg på søndag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jo takker. kosta bare 130kr også ink frakt å shit fra allposters.com Lenke til kommentar
drugis Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 kjøpte meg metallica - and justice for all t skjorte, og st.anger t skjorte på onsdag Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Wohoo! Bestilte Fullblown Chaos, The Agony Scene, 3 inches of blood, Between the buried and me, As i lay dying og 2 Black dahlia murder t-skjorter i dag! Gleder meg Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 1 stk. Sigur Rós t-skjorte 1 stk. Sigur Rós zip-genser 1 stk. Black Sabbath t-skjorte (Turné fra Oslo) 1 stk. Slipknot t-skjorte (Turné fra Oslo) 1 stk. Foo Fighters t-skjorte 1 stk. Arctic Monkeys t-skjorte (Roskilde) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Da ble det enda ei Deftones t-skjorte og ei Blood Brothers t-skjorte. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Deftones fra play.com, Blood Brothers fra allposters.com. Edit: Bilder Endret 2. august 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 T-skjorte med denne på. Må ha. Helst i Norge plx? Takk, love u. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå