Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Panda Antivirus, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Panta antivirus (Titanium antivirus 2005)? Jeg prøvde i går å laste ned programmet, bare sånn at jeg kunne teste det ut i 30 dager. Men da jeg hadde inst det, så kom jeg meg ikke på nett...Fjærna norton før jeg la i panda. Skrudde alle funkskjoner av i panda, men kom allikevell ikke på nett, det var noe som blokkerte. Så jeg avinst det, og da kom jeg meg på nett igjen...

Noen erfaringer?

Og så et annet spm, når jeg sitter og surfer, plutselig så blir forbindelsen min kuttet, sitter på wlan, belkin ruter og 3 com kort. ALtså blir bare borte noen sekunder, men er kjipt allikevell. Skjer titt og ofte.

Noen som vet hva dette kan være?

Takk for hjelpen så lenge :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.... det var noe som blokkerte. Så jeg avinst det, og da kom jeg meg på nett igjen...

Det lønner seg å lese bruksanviningen. Man kan gå glipp av det beste verktøyet hvis man unlater det.

Undersøke om man kan få et gratis abonement gjennom Banken. Kunder i DNB får gratis ab. på Norman Anrivirus :thumbup: Og den er enkel i bruk...

.... ALtså blir bare borte noen sekunder

Noen som vet hva dette kan være?

Det kan det være at linjen er treg slik at spilleren må fylle opp bufferen ofte... :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...