TeAmlAmPerz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) kan noen gi meg en cd-key til cs, hvs dere har en ekstra ell noe? eller en ekstra accont med en reg. cd-key på???? mitt pw på min egen blei skifta, skjønner ikke det men men.. plz noen gi meg en? pm meg Endret 16. desember 2004 av TeAmlAmPerz Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 1. Dårlig emne. 2. Er vel også ulovlig, ville jeg tro. 3. Tviler på at det faktisk er noen som gir bort en key. 4. Eksisterer noen slike tråder allerede - alle er stengt tror jeg. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 kjøp deg heller half life til 99,- på elkjøp, der får du med deg en cd-key Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis passordet ditt ble endret er det vel ikke værre enn å sende en mail til Valve og be om å få nytt passord tilsendt, eventuelt det gamle. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Enig.. 99,- burde du være villig til å betale dersom du synes CS er verdt pengene, og det er det jo!! Altså, kjøp half-life til 99 spenn en plass, last ned CS 1.5 til steam (www.catch-gamer.com), fyr opp og nyt jula.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tigging er ikke noe vi ønsker her på forumet. Stenges. (Emnetittelen er for øvrig elendig, og hadde i seg selv vært grunn nok for stenging.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg